اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

کمک 9 میلیارد تومانی کمیته امداد اصفهان به مددجویان اجاره‌نشین

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: کمیته امداد استان اصفهان در سال ۹۸ برای حمایت از مددجویان اجاره‌نشین ۹ میلیارد و ۶۹۴ میلیون تومان در قالب کمک‌هزینه اجاره و ودیعه مسکن پرداخت کرد.

کمک 9 میلیارد تومانی کمیته امداد اصفهان به مددجویان اجاره‌نشین

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد، هادی بنایی با بیان این‌که هزینه‌های مربوط به مسکن سهم بزرگی از سبد مخارج خانوارهای نیازمند شهری را به خود اختصاص داده‌اند، اظهار داشت: کمک به تأمین مسکن و سرپناه مناسب برای نیازمندان، کمک به توانمندی و عزتمندی آن‌ها است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان خرید و احداث مسکن مناسب برای نیازمندان در شهرها را با مشکلات زیادی مواجه دانست و گفت: در این شرایط حمایت از مددجویان از راه پرداخت کمک‌هزینه اجاره ماهیانه و همچنین مشارکت در تأمین ودیعه مسکن، عملی‌تر و سریع‌تر است.

وی بیان کرد: ۱۲ هزار و ۶۵۷ خانوار از جامعه تحت حمایت این نهاد در استان اصفهان فاقد مسکن هستند که در سال ۹۸ خدماتی در این زمینه با اعتبار ۹ میلیارد و ۶۹۴ میلیون تومان دریافت کردند.

بنایی ادامه داد: بیش از 6 میلیارد و ۱۳۸ میلیون تومان از این مبلغ به صورت وام ودیعه مسکن و بالغ بر 3 میلیارد و ۵۵۵ میلیون تومان نیز به صورت کمک بلاعوض در زمینه اجاره‌بها پرداخت شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به سهم بالای مخارج مربوط به مسکن در زندگی نیازمندان به ویژه در کلان شهر اصفهان و فراهم نبودن امکان کمک به همه خانوارهای مستاجر تحت حمایت، بر ضرورت هم‌افزایی و هماهنگی فعالان عرصه خیر و احسان برای تغییر رویکرد ارزاق محور این عرصه تأکید کرد و عنوان کرد: حرکت به سمت کمک‌هایی که باعث پایداری وضعیت نیازمندان می‌شود از مهم‌ترین چشم‌اندازهای کمیته امداد است و مسکن در کنار اشتغال و خودکفایی بزرگ‌ترین سهم در ایجاد پایداری در سطح زندگی مددجویان این نهاد را دارند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول