اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

کشف هفت تن مواد مخدر از ابتدای سال تا کنون/رشد 35 درصدی نسبت به سال گذشته

فرماندهی نیروی انتظامی کشور گفت: در سه ماه و نیم گذشته حدود هفت تن مواد مخدر در این استان کشف که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۳۵ درصد رشد داشته است،

کشف هفت تن مواد مخدر از ابتدای سال تا کنون/رشد 35 درصدی نسبت به سال گذشته

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سردار قاسم رضایی، جانشین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، ظهر امروز در سفر خود به استان البرز و دیدار با فرمانده انتظامی این استان، با بیان اینکه بنا به فرمان مقام معظم رهبری همدلی مومنانه را در دستور کار خود قرار داده ایم، گفت: مقابله با کسانی که امنیت جانی مردم را به خطر انداخته و به احتکار و قاچاق  اقلام به خصوص  کالاهای بهداشتی در استان ها و مرزها می پردازند در دستور کار قرار داده ایم.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی، با بیان اینکه قرارگاه مقابله با قاچاق بویژه در حوزه بهداشتی در نیروی انتظامی راه اندازی شده گفت: البته احتکار و قاچاق کالاها به خصوص در حوزه بهداشتی، در روزهای اول بیشتر بود،  اما با اطلاع رسانی به موقع مردم و اقدام های نیروی انتظامی و قوه قضاییه کاهش یافته است.

رضایی ادامه داد: حفظ سلامتی جامعه در اولویت ما است و به همین منظور پلیس امنیت اقتصادی ما وارد عمل شده و سیستم بهداشت در استان ها نیز به صوررت جدی فعال است و با این روندی که در پیش گرفته شده چیزی به اسم احتکار و قاچاق در این حوزه دیگر نخواهیم دید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به رعایت عفاف و حجاب به عنوان مطالبه جدی شهروندان اشاره کرد و گفت: مردم از بدحجابی و پوشش عده اندکی آزرده خاطر هستند و این مطالبه ای است که از تمام دستگاه ها دارند، گلایه برخی از مردم این است که چرا تمام دستگاه های مرتبط وظایف شان را در این رابطه انجام نمی دهند که مطالبه به حقی است.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از اجرای طرح ناظر یک و ۲ برای مقابله با بدحجابی خبر داد و خاطر نشان کرد: طرح ناظر یک مربوط به عدم رعایت حجاب در خودروها است، که در این طرح برای باور اول پیامک هایی به گوشی تلفن همراه فرد، در بار دوم احضار و تعهد کتبی و بار سوم نیز در قانون تعریف هایی صورت گرفته است.

رضایی ادامه داد: طرح ناظر ۲ مربوط به اماکنی از جمله فروشگاه‌ها است که در این طرح نیز نیروی انتظامی با حمایت شهروندان برنامه هایی در دستور کار دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به کاهش جرایم در استان البرز اشاره و گفت: در سه ماه  و نیم گذشته حدود هفت تن مواد مخدر در این استان کشف که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۳۵ درصد رشد داشته است، همچنین در حوزه کشف سرقت و سارقان نیز اقدام‌های خوبی صورت گرفت است.

رضایی مشکل زیر ساخت ها به خصوص در ترددهای جاده ای را یکی از مهم ترین مشکلات این استان عنوان و اظهار کرد: امیدواریم که با اقدام‌های صورت گرفته و فعالیت‌های پیش روی شاهد توسعه هر چه بیشتر در بخش راه این استان باشیم.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول