اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

90 درصد خواسته‌های دیدارهای مردمی اشتغال است/ پروژه‌های عمرانی معطل قیر

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: اشتغال یکی از این مشکلات مردم که در دیدار مردمی ۱۰ ساعته مطرح شد و تقریبا ۹۰ درصد خواسته‌های مردم مخصوصاً جوانان مشکل اشتغال است.

90 درصد خواسته‌های دیدارهای مردمی اشتغال است/ پروژه‌های عمرانی معطل قیر

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،  محمدرضا میرتاج‌الدینی با اشاره به بازدیدها و حضور در جلسات متعدد در حوزه انتخابیه اظهار داشت: جلسه هم‌اندیشی فعالان اقتصادی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خانه صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌شرقی برگزار شد.

نماینده مردم تبریز، اسکو، آذرشهر در مجلس ادامه داد: جلسه بسیار مهمی بود که مسائل و مشکلات تولید و صنعت را پیگیری کردیم ؛ مشکلات پیش پای تولید و صنعتگران، واحدهای تولیدی و بانک‌ها مطرح شد.

میرتاج الدینی مطرح کرد: در مدت زمانی که برای سرکشی به حوزه انتخابیه می‌رویم؛ از زمانی که  به حوزه انتخابیه می‌رسیم؛ از ۷ صبح و گاهی تا پاسی از شب با مردم سروکار داریم .در روستاها،در دفاتر و در حوزه انتخابیه با مردم و مشکلات آنها روبه رو و آشنا می‌شویم و مشکلات آنها را گوش می‌دهیم.

وی با اشاره به قیر دولتی و رایگان برای کمک به کارهای عمرانی و ساخت جاده‌های روستایی، متذکر شد: قیر یک محصول داخلی و باقی‌مانده پالایشگاه است که دولت آن را به قیرسازان با قیمت یارانه‌ای؛ اما در بودجه سال 99 این موضوع حذف شده است و اکنون بسیاری از پروژه‌ها در حوزه‌های انتخابیه به دلیل نبود قیر رایگان متوقف شده است. حذف بودجه قیر دولتی و رایگان پروژه‌های عمرانی روستایی را معطل می‌کند.

نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به مشکلات جاده‌های روستایی ادامه داد: از جمله اعتبارات جاده‌های روستایی مسئله قیر دولتی و یارانه‌ای خیلی به پروژه‌های عمرانی روستاها کمک می‌کرد که امسال در بودجه حذف شده است و باید به بودجه برگردد و ما نمایندگان در مجلس آن را پیگیری می‌کنیم.

میرتاج الدینی با تاکید بر بازدید از چند روستا و مناطق محروم استان خاطرنشان کرد: بیکاری  از مشکلات عمده روستائیان منطقه است؛ اشتغال یکی از این مشکلات مردم که در دیدار مردمی ۱۰ ساعته مطرح شد. تقریبا ۹۰ درصد خواسته‌های مردم مخصوصاً جوانان مشکل اشتغال بوده است و باید فکرهای اساسی در این موضوع بشود.

نماینده مردم تبریز در مجلس در ادامه بیان داشت: دیدارهایی با معلمان حق‌التدریسی و معلمان تبریزی، دیدارهایی با آموزشیاران نهضت سوادآموزی و مربیان، معلمان پیش دبستانی و مدارس غیردولتی داشتیم که مشکلاتشان مطرح شد و قرار است، پیگیری شود.

انتهای پیام/60002/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول