اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

حسینی: پیشنهادات زیادی درباره وزنه‌برداران بانوی جهان دارم/ موزاییک‌های حیاط خانه‌مان بخاطر تمریناتم شکست

ملی‌پوش وزنه‌برداری بانوان گفت: بخاطر کرونا در خانه تمرین می‌کردم و همین باعث شد موزاییک‌های حیاط بشکند.

حسینی: پیشنهادات زیادی درباره وزنه‌برداران بانوی جهان دارم/ موزاییک‌های حیاط خانه‌مان بخاطر تمریناتم شکست

سیده الهام حسینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص وضعیت تمرینی این روزهای خود، اظهار داشت: بعد از بسته شدن باشگاه ها بخاطر همه گیری کرونا، در حیاط خانه تمریناتم را ادامه دادم‌. البته اوایل شیوع، در خانه تمرین می‌کردم که موزاییک‌های حیاط خانه‌مان می‌شکست، ولی الان در خانه فقط تمرین سبک می‌کنم و تمرینات سنگین را در سالن هیأت انجام می‌دهم.

وی ادامه داد: اکثر اوقات به صورت انفرادی و تنها تمرین می‌کنم که خیلی سخت است. اگر یک نفر کنارت باشد، کار کمی راحتر خواهد بود. البته در این مدت از نظر کیفیت تمرینی، پیشرفت داشتم. هم اکنون از شرایط بدنی راضی هستم و با تمرین بیشتر سعی دارم رکوردهایم را بالا بیاورم.

حسینی درباره معرفی‌اش برای حضور در انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی، عنوان کرد: نظر لطف فدراسیون بود که از بین وزنه برداران بانوی کشورمان مرا انتخاب کرد. اگر جز افرادی باشم که رای آوردم، برنامه‌هایی به نفع وزنه برداران سراسر دنیا و مخصوصا بانوان دارم که ارائه خواهم داد. اگر توجه ویژه‌ به یک فرد صورت گیرد، انتظارات بالا خواهد رفت و مسئولیت آن ورزشکار سنگین‌تر می‌شود چون نماینده ورزشکاران دیگر است. امیدوارم در خور و شان این انتخاب باشم.

دارنده مدال برنز جام نعیم سلیمان‌اوغلو با بیان اینکه به وزنه‌برداری عرق دارم و با آموزش به علاقمندان سعی دارم دینم را ادا ‌کنم، یادآور شد: آنقدر در وزنه‌برداری حرفه‌ای نیستم ولی نظر شخصی‌ام است که وقتی کسی می‌خواهد مربیگری ‌کند، نمی‌تواند آن را تئوری کار کند و به صورت عملی آموزش دهد. یک مربی باید با تمام وجود، پوست و خونش وزنه زدن را لمس کرده و فشارها را دیده باشد. 

اولین مدال‌آور بانوی وزنه‌برداری ایران در خصوص حضور نایب رئیس جدید بانوان فدراسیون، عنوان کرد: خانم بهرامی نایب رئیس قبلی، خیلی برای وزنه‌برداران و ملی‌پوشان زحمت کشید. وی یک سری تغییرات ایجاد کرد؛ به خصوص در مورد مسائل اردویی مشکل داشتیم که با تلاش‌هایشان، مشکلاتمان برطرف شد. از همین جا از زحمات وی تشکر و قدردانی می‌کنم. خانم منظمی هم با توجه به رزومه‌ای که دارد، می‌تواند به ارتقای وزنه‌برداری بانوان که در حال رشد است، کمک کند. وی تلفنی با من تماس گرفت. احوال‌پرسی کرد و از وضعیت تمرینی‌ام پرسید و این اولین ارتباط در حد آشنایی بود. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول