اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

حمایت از طرح احداث واحد تولید چادر مشکی در قم

استاندار قم گفت: مدیریت استان از طرح احداث واحد تولید چادر مشکی در قم به‌عنوان طرحی توجیه پذیر حمایت می‌کند.

حمایت از طرح احداث واحد تولید چادر مشکی در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست چهارشنبه شب در نشستی با امیر بیات ترک سرپرست سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، لازمه استقرار هر صنعت در جوامع را، توجه به پیوست‌های فرهنگی اجتماعی دانست.

استاندار قم با اشاره به هفته عفاف و حجاب، اضافه کرد: یکی از دغدغه‌های مهم مقام معظم رهبری مسائل فرهنگی از جمله عفاف و حجاب است که با احداث این واحد تولیدی چادر مشکی در قم با مشارکت سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران می تواند نقش مهمی در زمینه گسترش فرهنگ عفاف و حجاب داشته باشد.

سرمست با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ عفاف افزود: استان قم آمادگی و جایگاه لازم برای برند سازی و پایلوت تولید چادر مشکی در کشور و حتی در سطح بین الملل را دارد و در این راستا باید بستر‌های لازم فراهم شود.

نماینده عالی دولت در استان، قم را نقطه طلایی گردشگری در مرکز ایران عنوان و تصریح کرد: سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران طرح توجیحی مناسب برای راه اندازی واحد تولیدی چادر مشکی در قم را ارائه دهد تا با همکاری وزارت صمت و استانداری قم، از ظرفیت‌های بومی قم و جذب سرمایه گذار، این طرح مهم در قم عملیاتی گردد.

استاندار قم یکی از اولویت‌های توسعه استان را گسترش صنعت دانست و ادامه داد: موقعیت مهم قم در ارتباط با 17 استان، آینده ای روشن برای گسترش واحد‌های فناور و پیشرو دارد و در این زمینه مدیریت استان حامی و پشتیبانی صنعت گران، تولید کنندگان و کارآفرینان خواهد بود.

انتهای پیام/2258

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول