اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

اختصاص 500 تخت بیمارستانی برای کرونایی‌های لرستان/ کمبود تخت نداریم

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اینکه ۵۰۰‌ تخت در کل استان به بیماران کرونایی اختصاص پیدا کرده، گفت: در حال حاضر با کمبود تخت مواجه نیستیم.

اختصاص 500 تخت بیمارستانی برای کرونایی‌های لرستان/ کمبود تخت نداریم

عباس پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد با اشاره به تعداد تخت‌های در نظر گرفته شده برای بیماران کرونایی در استان لرستان عنوان کرد: در مجموع  ۵۰۰ تخت در کل استان شامل تخت عادی و ویژه به بیماران کرونایی اختصاص پیدا کرده است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با کمبود تخت برای بیماران کرونایی مواجه هستیم، توضیح داد: خیر، تا این لحظه با کمبود تخت مواجه نبوده‌ایم و بنابر دستور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان تعداد ۲۰ تخت ویژه به بیمارستان‌های استان اضافه شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه تعداد ۱۶ تخت به خرم‌آباد اختصاص یافته، افزود: ۶ تخت به بیمارستان عشایر و ۱۰ تخت نیز به بیمارستان شهید رحیمی اختصاص دارد.

پزشکی گفت: همه ۱۸ مرکز آموزشی درمانی استان نسبت به پذیرش بیماران کرونایی اقدام کرده و همه آنها دارای بخش کرونایی و بخش ویژه هستند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر با مشکل تجهیزات، دارو و متخصص عفونی در استان مواجه نیستیم، بیان کرد: در صورت کمبود پرستار نیز در قالب ۸۹ روزه اقدام به جذب پرستار می‌کنیم، اکنون نیز یک‌ آزمون برگزار و حدود یکصد نفر بکارگیری می‌شود.

انتهای پیام85025

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول