اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نصر اصفهانی: تعاملات شورای شهر با ادارات به نفع مردم خواهد بود

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در هیچ دوره‌ای از شورای شهر سطح تعامل مدیریت شهری با سازمان‌ها از ارتش و سپاه تا ادارات کل به این اندازه سازنده نبوده است و باور داریم این تعاملات به نفع مردم خواهد بود.

نصر اصفهانی: تعاملات شورای شهر با ادارات به نفع مردم خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا نصر اصفهانی و هیأت همراه پیش از ظهر امروز در قالب جلسات «سه‌شنبه‌ها با رسانه» از دفتر خبرگزاری فارس در اصفهان بازدید و با مدیر و خبرنگاران این رسانه گفت‌وگو کردند.

نصراصفهانی ضمن تقدیر از رفتار حرفه‌ای خبرنگاران خبرگزاری فارس در اصفهان عنوان کرد: خبرگزاری فارس در پوشش اخبار و جلسات شورای اسلامی شهر امانتداری، دقت و نکته‌سنجی خودش را نشان داده و همواره با رویکردی هوشمندانه به پوشش اخبار پرداخته است.

 

وی عنوان کرد: بر خلاف برخی تصورات، خبرگزاری فارس در عمل تلاش کرده تا به موضوعات امیدوارکننده بپردازد و انتظار می‌رود تا همین مسیر ادامه پیدا کند، علاوه بر آن به عنوان دیده‌بان مشکلات را رصد کرده و در کنار نقاط قوت، ضعف‌ها را نیز بازتاب دهد.

تعامل شورای شهر با دستگاه‌ها به نفع مردم

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان این که امروز نیازمند ایجاد اعتماد و امیدبخشی به جامعه هستیم و این رسالت همه فعالان اجتماعی و مدیران است، گفت: مدیریت شهری و شورا نیز بر همین اساس تلاش می‌کنند تا با فراهم کردن شرایط رفاهی بهتر به تنش‌زدایی از جامعه کمک کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره از شورای اسلامی سعی کردم تا ارتباطات مردمی را تقویت کنم و به همین منظور هر هفته زمانی را به دیدار با شهروندان اختصاص می‌دهم یا در جمع مردم حاضر شده و مشکلات آنان را پیگیری می‌کنیم و این مسأله به یک فرآیند ثابت تبدیل شده است.

 

نصر تصریح کرد: در هیچ دوره‌ای از شورای شهر سطح تعامل مدیریت شهری با سازمان‌ها از ارتش و سپاه تا ادارات کل به این اندازه خوب و سازنده نبوده است و باور داریم این تعاملات به نفع مردم خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان اضافه کرد: اگر مدیریت واحد شهری به دلیل نبود زیرساخت‌ها ممکن نیست باید به این سمت حرکت کنیم که با تعامل داوطلبانه تصویر بهتری از شورا در ذهن مدیران ایجاد کنیم.

فارس با مطالبه‌گری هدفمند و فرایندمدار به دنبال رفع نواقص است

در ابتدای این جلسه نیز علی صالحی مدیر دفتر خبرگزاری فارس در استان اصفهان به بیان سیاست‌های رسانه‌ای و حرفه‌ای خبرگزاری فارس پرداخته و ابعاد فعالیت‌های در اولویت این رسانه از جمله سامانه فارس من، بخش تعاملی خبرگزاری و سامانه سوت‌زنی (گزارش فساد) را تشریح کرد.

وی در ادامه بیان داشت: رسانه متعهد در گفتمان انقلاب اسلامی وظیفه پیشبرندگی و پیشروندگی در حوزه اندیشه و عمل را برعهده دارد و اگر در این زیست‌بوم، رسانه به وظایف خود درست عمل کند زمینه فلاح و رستگاری جامعه خویش را فراهم کرده است.

مدیر دفتر خبرگزاری فارس در استان اصفهان خاطرنشان کرد: پیگیری مطالبات مردمی، تبیین دستاوردهای کارگزاران نظام و تبیین نقاط ناکارآمدی یا قوت دستگاه‌ها با محوریت رویکرد اجتماعی و فرهنگی از سیاست‌های اصلی خبرگزاری فارس در سطح ملی و استانی برای تأمین منافع مردم و نظام است.

 

صالحی بیان کرد: همواره تلاش می‌کنیم تا قبل از رسانه‌ای کردن مشکلات مسؤولان مربوطه را نسبت به نقاط ضعف آگاه کنیم، چرا که هدف ما رفع نواقص و برخورد با مفاسد است و اصراری بر پمپاژ ناامیدی در جامعه نداریم بلکه هدف اصلی دیده‌بانی برای درست دیدن دستاوردها، افزایش کارآمدی و رفع موانع پیشرفت کشور است.

مدیر دفتر خبرگزاری فارس در استان اصفهان در تبیین نگاه این رسانه به مجموعه مدیریت شهری تأکید کرد: پرداختن به دستاوردهای مدیریت شهری در راستای خدمت به مردم همواره از اولویت‌های این رسانه بوده و در طرح مشکلات هم تلاش کرده‌ایم تا با رعایت اخلاق حرفه‌ای از زردنویسی اجتناب کرده و به مطالبه‌گری هدفمند، واقعی و فرایندمدار برای رفع نواقص بپردازیم.

انتهای پیام/۶۳۱۱۳/ر۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول