اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

قرنطینه طراحان سوالات کنکور تا پایان برگزاری آزمون‌ها/نظارت بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی کنکورها با وزارت بهداشت

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه معاونت بهداشتی وزارت بهداشت به هماهنگی‌ در زمینه اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در کنکورها موظف شده است، گفت: قرنطینه آزمون‌های سراسری باز نشده است و افراد و طراحان سوال تا پایان برگزاری آزمون ها در قرنطینه باقی خواهند ماند.

قرنطینه طراحان سوالات  کنکور تا پایان برگزاری آزمون‌ها/نظارت بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی کنکورها با وزارت بهداشت

ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس درباره قرنطینه سوالات کنکور و طراحان سوال گفت: با توجه به اینکه زمان‌ آزمون‌های دکتری و کارشناسی ارشد به تعویق افتاده است، قرنطینه آزمون‌ها باز نشده که بخواهد مجدداً بسته شود و هیچ اعزامی در مورد سوالات آزمون صورت نگرفته است. 

رئیس سازمان سنجش آ‌موزش کشور افزود: افرادی که طراح سوال بودند سالم هستند و قبل از ورود به قرنطینه آزمون‌ها تست‌ داده‌اند و مشکلی وجود ندارد،  این افراد با توجه به تعویق زمان برگزاری آ‌زمون‌ها باید مدت  بیشتری در قرنطینه بمانند. 

خدایی با تشکر از وزیر بهداشت درباره نامه ابلاغ شده به معاون بهداشتی وزارت بهداشت، گفت: این نامه برای اجرای پروتکل‌های بهداشتی برگزاری آزمون‌ها است، سازمان سنجش و مرکز سنجش وزارت بهداشت با هماهنگی‌ معاونت بهداشتی دستورالعمل‌ها را اجرا می‌کنند. 

وی افزود: قسمتی از پروتکل‌های بهداشتی آ‌زمون‌ها مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا است و بخشی نیز مسائلی بود که در دوره کرونا به آن رسیده بودیم که با نامه وزیر بهداشت، معاونت بهداشتی وزارت بهداشت به هماهنگی‌ در زمینه اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در کنکورها موظف شده است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول