اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اعمال محدودیت های ورودی شهر درچه از سمت آتشگاه

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان خمینی‌شهر گفت: طی چند روز آینده محدودیت‌هایی را در ورودی شهر درچه از سمت آتشگاه خواهیم داشت که این محدودیت‌ها برای عملیات حفاری شرکت‌های گاز و آب و فاضلاب در چهارراه شهید مطهری این شهر است.

اعمال محدودیت های ورودی شهر درچه از سمت آتشگاه

 مهدی پاک‌روان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خمینی‌شهر اظهار داشت: طی چند روز آینده محدودیت‌هایی را در ورودی شهر درچه از سمت آتشگاه خواهیم داشت که این محدودیت‌ها برای عملیات حفاری شرکت‌های گاز و آب و فاضلاب  در چهارراه شهید مطهری این شهر است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان خمینی‌شهر افزود: مسیرهای جایگزین برای جلوگیری از ایجاد ترافیک در این منطقه در نظر گرفته شده است که بر اساس اعلام کار مدیران طرح و طبق پیش‌بینی‌ها، محدودیت‌های ایجاد شده در روزهای جمعه یا شنبه آینده پایان می‌پذیرد؛ هرچند در خیابان‌های مسیر حفاری مانند خیابان آیت‌الله درچه‌ای و شهید مطهری این محدودیت‌ها تا پایان طرح ادامه خواهد داشت.

وی در پایان گفت: توصیه می‌کنیم که مردم حتی‌الامکان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند و صبر و حوصله بیشتری در عبور از این منطقه  و طرح‌های ترافیکی داشته باشند.

به گزارش فارس، فارس  طرح‌های مذکور در جهت تقویت لوله‌ها و اتصالات گاز و آب شهرستان خمینی‌شهر انجام می‌گیرد. رسیدن این طرح به چهار راه شهید مطهری درچه باعث ایجاد ترافیک‌های سنگین در ورودی شهر درچه از سمت خمینی‌شهر شده است.

این چهار راه مسیر مواصلاتی بین خمینی‌شهر به اصفهان، نجف‌آباد به اصفهان و فلاورجان به خمینی‌شهر است و با وجود این که این چهار راه بار ترافیکی و حتی ترانزیتی سنگینی را بر دوش می‌کشد اما خیابان‌های منتهی به آن از عرض مناسبی برخوردار نیست.

انتهای پیام/۶۳۱۲۰/ج۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول