اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تأکید دادستان آذربایجان‌شرقی بر لزوم ضربه زدن به بنیان‌های اقتصادی قاچاقچیان

دادستان عمومی و انقلاب آذربایجان‌شرقی بر لزوم شناسایی و ضربه زدن به اموال و بنیان‌های اقتصادی قاچاقچیان و سوداگران موادمخدر تأکید کرد و ازاین اقدام به عنوان راهکار موثر و مناسب برای مبارزه با موادمخدر نام برد.

تأکید دادستان آذربایجان‌شرقی بر لزوم ضربه زدن به بنیان‌های اقتصادی قاچاقچیان

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بابک محبوب علیلو  امروز در جلسه با رئیس و مسوولان ستاد مبارزه با موادمخدر آذربایجان‌شرقی اظهار داشت:  این مهم باید در اولویت برنامه‌های ستاد مبارزه با موادمخدر قرار بگیرید و با قاطعیت با هر گونه منابع و گردش مالی نامشروع قاچاقچیان، عوام تولید و توزیع موادمخدر در جامعه برخورد شود.

وی با اشاره با آسیب و زیان‌های اجتماعی،‌ روانی و امنیتی موادمخدر بیان کرد: این بلای خانمان‌سوز سرمنشاء بسیاری از آسیب‌های اجتماعی است که علاوه بر هزینه‌های سنگین به جامعه، بسیاری از جوانان کشور را معتاد و سرنوشت آنان را به تباهی می‌کشد.

دادستان عمومی و انقلاب آذربایجان‌شرقی با اشاره به وضعیت تبریز که به گفته وی از نظر اعتیاد شهر بدون معتاد متجاهر شناخته می‌شود از مسوولان ستاد مبارزه خواست با حساسیت نسبت به گزارش‌های محلی درباره تجمع و اتراق برخی از معتادان در حاشیه‌های شهر اقدام و برخورد کنند.

وی همچنین بر شناسایی و انهدام فعالیت‌های زیرزمینی و کارگاه‌های تولید و توزیع موادمخدر تأکید کرد.

علیلو درباره  مرکز ماده 16 تبریز گفت: این مرکز یکی از مراکز مهم و تاثیرگذاری برای جمع‌آوری و بازتوانی معتادان است که لازم است، ظرفیت‌های آن مورد توجه قرار گیرد و همه دستگاه‌ها به ویژه خیران نسبت به برنامه‌های توسعه آن کمک کنند.

وی ادامه داد: با توجه به تجربه خوب این مرکز در جمع‌آوری معتادان متجاهر از سطح شهر و معابر مشابه آن برای جمع‌آوری و نگهداری زنان معتاد در دست ساخت و تجهیز است.

دادستان عمومی و انقلاب آذربایجان‌شرقی با اشاره به اهمیت اقدامات فرهنگی و پیشگیرانه بر ضرورت اجرا و استمرار طرح‌های فنی و کارشناسی از سوی ستاد مبارزه با موادمخدر استان تأکید کرد.

انتهای پیام/60002/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول