اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  محیط زیست و گردشگری

انجام مذاکره با دولت جهت اعطای صنایع دستی به ۲.۵ میلیون کارمند

مدیرکل حمایت از تولید صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی با اشاره به کاهش فروش صنایع دستی به دلیل شرایط ناشی از کرونا گفت:در حال انجام مذاکره و نامه‌نگاری با دولت هستیم تا بخشی از کمک‌های رفاهی به کارمندان جهت خرید صنایع دستی اختصاص یابد.

انجام مذاکره با دولت جهت اعطای صنایع دستی به ۲.۵ میلیون کارمند

فرهاد فلاح مدیرکل حمایت از تولید صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی درباره وضعیت تولیدکنندگان و صنعت‌گران صنایع دستی، اظهار داشت: در حال حاضر میزان فروش صنایع دستی کاهش یافته و این مسأله تولیدکنندگان و فعالان این حوزه را با چالش‌های جدی مواجه ساخته است.

وی با اشاره به اینکه وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی تمهیداتی را جهت حمایت از فعالان حوزه صنایع دستی در نظر گرفته است،‌گفت: در حال انجام مذاکره و نامه‌نگاری با دولت هستیم تا بخشی از کمک‌های رفاهی به کارمندان جهت خرید صنایع دستی اختصاص یابد.

مدیرکل حمایت از تولید صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی گفت:‌ این رویکرد سبب می‌شود که تحولی در خرید صنایع دستی در بازار ایجاد شود و هدیه و کمک به کارمندان گاهی به صورت ارائه صنایع دستی باشد.

فلاح گفت:‌این موضوع باید در هیأت دولت تصویب و بودجه آن از طریق سازمان برنامه و بودجه پیش‌بینی شود.

وی با اشاره به اینکه می‌توان برای  2.5 میلیون کارمند اعطای صنایع دستی را در نظر گرفت، گفت: سبد معیشتی مردم در حال حاضر به دلیل کرونا تغییر کرده و بخشی از هزینه‌های افراد صرف خرید، الکل، ژل دست و مواد ضدعفونی می‌شود و قطعا این مسأله سبب شده در سبد خرید خبری از خرید صنایع دستی نباشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول