اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

فارس من| در نماز جمعه شرکت کنید

در بخشی از وصیت‌نامه دانش‌آموز شهید نادر عارفی آمده است: با شرکت در نماز جمعه، پوزه آمریکا را محکم‌تر بر زمین بمالید.

فارس من|  در نماز جمعه شرکت کنید

خبرگزاری فارس ـ گروه آموزش و پرورش: برخی مخاطبان این خبرگزاری در سامانه «فارس من» با ثبت سوژه‌ای با عنوان «دبیرستانی با یکصد شهید در سال‌های دفاع مقدس»، خواستار معرفی شهدای این مدرسه شدند. بر این اساس، هر روز یکی از شهدای دبیرستان سپاه تهران معرفی می‌شود.

نادر عارفی متولد دوم فروردین 1347 بود که در سن 18 سالگی در روز دهم تیر 1365 به مقام رفیع شهادت نائل شد. مزار این شهید والامقام در گلزار شهدای کرمان قرار دارد.

در وصیت‌نامه شهید عارفی آمده است: «بِسْمِ رَبِّ الشُّهَدٰاء وَ الصِّدّیٖقیٖن

با سلام و درود بر مهدی موعود (عجل اللّه تعالی فرجه الشّریف) و با سلام و درود بر نایب بر حقّش، و شهدای راه  حقٌ و حقیقت و با سلام و درود بر شما امّت حزب اللّه و قهرمان و شهید پرور ایران.

اکنون چند جمله ای را به عنوان وصیّت برای شما می‌نویسم: احساس حقارت و شرمندگی می‌کنم چون شما امّت حزب اللّه، اسوه مقاومت ، شجاعت و وفاداری به حسین زمان،
و دین خدا می‌باشید. 

معذالک چند جمله‌ای را با شرمساری می‌نویسم؛ ملّت شهید پرور! امروز که رزمندگان اسلام می‌روند تا با یاری امام زمان(عج) دین اسلام را به سرتاسر جهان انتشار دهند و می‌روند تا با آزادسازی کربلای حسینی، آزادی قدس و رهایی بیش از یک میلیارد مسلمان را تضمین بنمایند؛ بر شماست تا با یاری حسین زمان و با یاری و پشتیبانی امام زمان (عج) و با حمایت از ادامه جنگ تحمیلی و اطاعت از فرامین خمینی بت شکن، آزادی قدس و کربلا و رهایی بیش از یک میلیارد مسلمان و پیروزی اسلام بر کفر و شرک جهانی را تضمین و امضاء بنمایید و با شرکت بیشتر و فعّال‌تر در راهپیمایی‌هایی که از طرف دولت جمهوری اسلامی اعلام می شود و شرکت در نماز جمعه، پوزه آمریکا را محکم‌تر بر زمین بمالید.

ملّت شهید پرور ایران! قدر نعمت بزرگ الهی که روح خداست را بدانید و دعا کنید و از خدا بخواهید تا رهبر کبیر انقلاب را تا ظهور آقا مهدی(عج)، برای حفظ اسلام، محافظت بفرماید و دعا کنید تا جنگ هر چه زودتر با پیروزی اسلام و آزادی کربلا و آزادی اسرای در بند زندان‌های بغداد به پایان برسد. خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار؛ نادر عارفی ۱۳۶۴.۶.۱۳».

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول