اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

اولویت اصلی دانشگاه فنی و حرفه ای تجاری سازی آموزش است

رئیس دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای گفت: یکی از اولویت‌های این دانشگاه تجاری‌سازی آ‌موزش است؛ در نظر داریم حدود ۲۸-۲۷ مرکز نوآوری رشد را در دانشگاه‌هایمان در سراسر کشور ایجاد کنیم که استارتاپ‌ها بتوانند برنامه‌هایشان را ارائه‌ دهند.

اولویت اصلی دانشگاه فنی و حرفه ای تجاری سازی آموزش است

ابراهیم صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با بیان اینکه ما در دانشگاه فنی‌و حرفه‌ای دانشجویان کارآمد را پرورش می‌‌دهیم که در دنیا کار و اقتصاد بتوانند نقش داشته باشند، گفت: درحقیقت هنر ما این است که مهارت‌‌هایی را به دانشجویان ارائه دهیم که بتوانند تولید داشته باشند و به راحتی به بازار کار ورود کنند. در اصل تلاش دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای ارائه مهارت‌آفرینی به دانشجویان است. 

* ایجاد خوداشتغالی و کارآفرینی در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای

رئیس دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای ادامه داد: ۶۰ درصد از دروس  این دانشگاه به صورت عملی و ۴۰ درصد به صورت نظری به دانشجویان ارائه می‌شود، سعی کرده‌ایم عمده دروس به صورت عملی باشد و از تئوری‌ها کمی دور شده‌ایم. فضایی را برای دانشجویان فراهم می‌کنیم که بتواند خوداشتغالی و کارآفرینی ایجاد کنند. 

* اولویت اصلی دانشگاه تجاری‌سازی آ‌موزش است

صالحی عمران در ادامه افزود: یکی از اولویت‌های این دانشگاه تجاری‌سازی آ‌موزش است؛ در نظر داریم حدود ۲۸-۲۷ مرکز نوآوری رشد را در دانشگاه‌هایمان در سراسر کشور ایجاد کنیم که استارتاپ‌ها بتوانند برنامه‌هایشان را ارائه دهند. 

وی گفت: امسال برنامه‌هایمان را در حوزه نزدیک کردن آموزش به احتساب تجاری‌سازی آموزش و اقتصاد آموزش تنظیم می‌کنیم. 

رئیس دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای اضافه کرد: امسال آیین‌نامه ارتقاء را در دستور کار هیات امنا قرار دادیم و آیین‌نامه جدیدی برای اعضای هیات علمی و مربیان طراحی شده که شاخص‌های عمده آن، مهارت‌افزایی، فراهم سازی محیط کار و اشتغال، اختراعات و ابداعات عملی است. 

صالحی عمران اضافه کرد: اولویت اصلی ما نزدیک کردن دانشگاه به بازار کار و اقتصاد  است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول