اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

رفیعی دوباره پاسخگوی سؤالات جوانان درباره «نشانه‌های دینداری» می‌شود

حجت‌الاسلام ناصر رفیعی، استاد حوزه و دانشگاه، دومین جلسه گفت‌وگوی دوستانه خود با جوانان را با موضوع پرسش و پاسخ در خصوص ضرورت و نشانه‌های دینداری برگزار می‌کند.

رفیعی دوباره پاسخگوی سؤالات جوانان درباره «نشانه‌های دینداری» می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام ناصر رفیعی استاد حوزه و دانشگاه دومین جلسه گفت‌وگوی دوستانه خود با جوانان را با موضوع پرسش و پاسخ در خصوص ضرورت و نشانه‌های دینداری برگزار می‌کند.

براساس این گزارش، این برنامه امشب دوشنبه ۲۳ تیرماه حوالی ساعت ۲۲ به صورت زنده از صفحه اینستاگرام rafiee_nasser پخش خواهد شد.

اولین جلسه این گفت‌وگو روز ۱۵ تیرماه برگزار شد که در آن سوالات مختلفی همچون «چرا برای عمل به دین از ابزار تهدید استفاده می‌کنیم؟»، «حوزه علمیه برای مقابله با تهاجم فرهنگی چه اقدامی کرده است؟»، «چرا حجاب اجباری است؟»، «چرا گرایش مردم به دین کمتر شده است؟» و «آداب سوال کننده و سوال شونده» مطرح شد و توسط حجت الاسلام رفیعی پاسخ گفته شد اما در جلسه دوم بناست به صورت تخصصی و متمرکز تنها بر موضوع «ضرورت و نشانه‌های دینداری» بحث و تبادل نظر شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول