اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

پیشنهاد کمیسیون آموزش مجلس برای برگزاری آزمون‌ها در فضای باز و استادیوم‌ها

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه این کمیسیون درباره زمان برگزاری کنکور تابع نظر ستاد مبارزه با کروناست، گفت: کمیسیون پیشنهاد داده آزمون در فضای باز و استادیوم‌ها برگزار شود.

پیشنهاد کمیسیون آموزش مجلس برای برگزاری آزمون‌ها در فضای باز و استادیوم‌ها

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، نشست عصر امروز (یکشنبه 22 تیر) کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با 2 دستور کار برگزاری کنکور سراسری و صندوق فناوری معاونت علمی ریاست جمهوری برگزار شد. 

در همین راستا حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در تشریح جزئیات این نشست عصر اظهار داشت: در این جلسه درباره زمان برگزاری کنکور سراسری و دغدغه‌های خانواده‌های مباحثی مطرح شد و اعلام کردیم که کمیسیون آموزش تابع نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا است و هر چه این ستاد تصمیم بگیرد ما هم قبول می‌کنیم. البته که وزارت علوم اصرار بر برگزاری کنکور در ۳۰ مرداد داشته و معتقد است در صورت تعویق زمان برگزاری کنکور شیوع کرونا بیشتر شده و دیگر بعد از آن نتوان کنکور را برگزار کرد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: پیشنهاد این کمیسیون آن است که در نحوه برگزاری کنکور تجدیدنظر صورت گیرد و از تجارب کشورهایی مانند چین و ژاپن که اینگونه آزمون‌ها را در فضای باز و گسترده مانند استادیوم برگزار کرده‌اند استفاده کنیم. 

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره بخش دوم جلسه امروز اظهار داشت: سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور درباره صندوق فناوری این معاونت اعلام کرد که این صندوق در دولت‌های نهم و دهم ایجاد شده و بعدا در اختیار رئیس جمهور قرار گرفت ولی باید به زیرمجموعه این معاونت اضافه شود. ضمن اینکه اعتبارات آن در حوزه نوآوری و فناوری هزینه نشده بلکه صرف اموری همچون ساختمان سازی شده است.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول