اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

افزایش ۱۰۰ درصدی طرح راهبران شغلی مددجویان خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی از اجرای بیش از دو هزار طرح راهبری شغلی در سال ۹۹ خبر داد و گفت: طی سال گذشته بالغ‌بر هزار طرح راهبری شغلی اجرایی شد که نشان از افزایش دو برابر این طرح‌ها طی سال جاری دارد.

افزایش ۱۰۰ درصدی طرح راهبران شغلی مددجویان خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، مجید الهی راد بابیان اینکه این نهاد در تلاش است تا کارآفرینان حرفه‌ای با مدل راهبری شغلی در سطح استان به کار گرفته شوند، اظهار کرد: این اقدام باعث توانمندسازی مددجویان و رفع معضل بیکاری خواهد شد.

وی بابیان اینکه تسهیلات این طرح‌های از منابع داخلی کمیته امداد و تسهیلات قرض‌الحسنه بانک‌ها پرداخت می‌شود، گفت: طی سال قبل هزار و ۲۲ طرح راهبری شغلی توسط این نهاد در رسته دام سبک، کاشت زعفران، گل محمدی به مرحله اجرا رسید و در سال ۹۹ بیش از دو هزار طرح راهبری شغلی در استان اجرایی می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی به تشریح طرح رهبری شغلی پرداخت و گفت: در این طرح راهبر شغلی در کنار مجریان طرح اشتغال امداد قرار می‌گیرند و مددجویانی که مایل باشند به این زمینه شغلی وارد شوند اعلام آمادگی می‌کنند و پس‌ازآن تحت نظارت راهبر شغلی و نظارت عالی کارشناسان اشتغال کمیته امداد شروع به کار می‌کنند.

وی ادامه داد: راهبر شغلی آموزش‌ها را در اختیار افراد متقاضی قرار می‌دهد و اگر برای اجرای طرح به تسهیلات نیاز داشته باشند به همان میزان تسهیلات در اختیار مجریان طرح قرار داده می‌شود.

الهی راد مهم‌ترین وظیفه راهبران شغلی را در مراحل فروش و بازاریابی عنوان کرد و افزود: راهبران تعهد خرید تضمینی محصولات را بر عهده می‌گیرند و یا متعهد می‌شوند که درفروش و شناسایی بازار محصول به مددجویان مشاوره دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول