اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی

الهامی: اگر شانس قهرمانی هم داشتیم نمی خواستیم لیگ برگزار شود

سرمربی باشگاه تراکتور پیش از دیدار مقابل استقلال در هفته بیست و چهارم از برگزاری لیگ با شرایط کرونایی انتقاد کرد.

الهامی: اگر شانس قهرمانی هم داشتیم نمی خواستیم لیگ برگزار شود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ساکت الهامی در خصوص شرایط تیمش قبل از بازی با استقلال اظهار داشت: دو تیم در شرایطی رو به روی هم قرار می‌گیرند که همه نفرات را در اختیار دارند. بازیکنان ما آمده هستند و امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا راضی به ادامه لیگ است یا خیر گفت: اصلا به هیچ وجه. شما جامعه را ببینید که مردم روزهای سختی را می‌گذرانند. ما حتی اگر قرار بود قهرمان هم شویم  یا سهمیه هم بگیریم این حرف را می‌زدم. برگزاری لیگ اصلا ارزش ندارد که جان کسی به خطر بیفتد. از روز اول هم زنوزی گفت اگر بازی ها شروع شود به مشکل می خوریم ولی کسی حرف او را قبول نمی‌کرد. تیم ما شرایط خوبی پیدا کرده با وجود آنکه دیرتر از همه شروع کردیم، الان هم در استادیوم خالی لذت نمی‌بریم.

سرمربی تراکتور خاطر نشان کرد: آیا شما نمایندگان رسانه‌ها از این شرایط راضی هستید؟ اصلا فوتبال شور و هیجانی دارند. حتی مردم شادابی لازم را برای تماشای بازی‌ها ندارند.برخی تیم‌ها بازی‌هایشان امروز و فردا می‌شود و عقب می‌افتد، مثل فولاد، نکونام که نمی‌تواند 15 بازیکن تیمش را در اختیار نداشته باشد. ما هم در کورس سهمیه با این تیم هستیم و بازی‌های تیم‌ها باید یکسان باشد. به نظر من تعطیلی لیگ بهترین راه بود اما فدراسیون تصمیمش را گرفته است.

الهامی تاکید کرد: دژاگه چند روز است به تمرینات اضافه شده ولی بدن او به شرایط آمادگی نرسیده و ان‌شاالله بدن او که آماده شود در بازی بعد فکر می‌کنم بتوانیم این بازیکن را در اختیار داشته باشیم.

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول