اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

خوانتورینا: هیجان زده هستم/ امیدوارم به شرایط عادی بازگردیم

کاپیتان تیم والیبال لوبه گفت: از شروع تمرینات تیم باشگاهی‌ام هیجان زده هستم.

خوانتورینا: هیجان زده هستم/ امیدوارم به شرایط عادی بازگردیم

به گزارش خبرگزاری فارس، عثمانی خوانتورینا، کاپیتان تیم والیبال لوبه و هم‌تیمی سابق امیر غفور با اشاره به شروع تمرینات تیم باشگاهی‌اش اظهار داشت: از اینکه توانستیم بعد از یک استراحت طولانی بازهم در کنار هم جمع شویم واقعاً هیجان زده‌ هستم. 

وی ادامه داد: بعد از انجام تست‌های پزشکی می‌توانیم کار با بازیکنان قدیمی و جدید خود را آغاز کنیم. در نخستین جلسه تمرینی کارهای بدنسازی و آماده‌سازی را انجام خواهیم داد. امیدوارم هرچه زودتر شرایط به حالت عادی بازگردد، چراکه همه ما به آینده امید داریم.

کاپیتان تیم والیبال لوبه ایتالیا خاطرنشان کرد: ما سه بازیکن کوبایی در ترکیب خود خواهیم داشت؛ ضمن اینکه دچکو و فالاسچی هم به جمع ما اضافه شده اند. هدف اول ما این است که بازیکنان از نظر جسمی به شرایط ایده‌آل برسند. وقفه طولانی در کار ما ایجاد شد و به همین دلیل بازیکنان از نظر بدنی چندان آماده نیستند.

خوانتورینا گفت: نباید فراموش کنیم که چه اتفاقاتی رخ داده، اما باید تلاش کنیم که دوباره شور و شوق و امید خود را ریکاوری کنیم تا هرچه سریع‌تر بتوانیم مقابل هواداران خود به میدان برویم. به همه هواداران خود سلام می‌کنم و امیدوارم خیلی زود شاهد حضور آنها در سالن مسابقات باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول