اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

برگزاری آزمون کتبی تفسیر قرآن با رعایت نکات بهداشتی در سمنان

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: آزمون کتبی رشته تفسیر عمومی مسابقات قرآن کریم این اداره کل با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

برگزاری آزمون کتبی تفسیر قرآن با رعایت نکات بهداشتی در سمنان

عباس حاجی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: آزمون کتبی رشته تفسیر عمومی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه استان سمنان، ساعت ۸:۳۰ روز جمعه ۲۴ مردادماه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود. 

وی با بیان اینکه این مرحله از آزمون به‌صورت استانی و همزمان با سایر استان‌ها برگزار می‌شود، افزود: در این رشته ۶۴ نفر از شهرستان‌های استان سمنان و در حوزه‌های مختلف شرکت کرده و به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: به‌منظور حفظ سلامتی شرکت‌کنندگان، آزمون در حوزه‌های مختلف و در هر یک از شهرستان‌ها به‌صورت جداگانه برگزار می‌شود.

حاجی عنوان کرد: آزمون کتبی شرکت‌کنندگان در شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در امامزاده یحیی (ع) برگزار می‌شود.

وی گفت: آزمون کتبی مربوط به شرکت‌کنندگان شهرستان‌های گرمسار و آزادان نیز در محل اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرمسار برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با اشاره به اینکه محل برگزاری آزمون کتبی شهرستان شاهرود مسجد امام حسن عسگری (ع) است، اظهار کرد: آزمون کتبی شهرستان دامغان در امامزادگان عبدالعالی و عبدالمعالی (ع) و مسابقات بخش بسطام نیز در محل امامزاده محمد (ع) بسطام برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول