اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

شناسایی 61 بیمار جدید مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته/حال74 بیمار کرونایی در کردستان وخیم است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: 61 بیمار کرونایی جدید طی 24 ساعت گذشته در استان شناسایی شدند.

شناسایی 61 بیمار جدید مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته/حال74 بیمار کرونایی در کردستان وخیم است

فرزین رضاعی در گفت و گو با خبرنگار فارس در سنندج از شناسایی 61 بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در ۲۴ ساعت گذشته تا کنون در استان خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر 347 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

وی با بیان اینکه بخشی از بیمارستان‌ بعثت سنندج که به بیماران مبتلا به کرونا اختصاص داده بود امروز  از پذیرش بیمار بزرگسال مبتلا به این ویروس خارج شد، افزود: بیمارستان توحید و کوثر سنندج در حال حاضر به بیماران مبتلا به کرونا اختصاص یافته است.

2 مادر باردار مبتلا به کرونا در بیمارستان بعثت سنندج بستری هستند

به گفته این مقام مسئول، هم اکنون 148 نفر بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان توحید سنندج،  47 نفر در بیمارستان کوثر و 5 نفر شامل ۲ خانم باردار،  ۲ کودک سه ساله و یک کودک هفت ساله مبتلا به کرونا که بیماری زمینه‌ای نیز دارند در بیمارستان بعثت سنندج بسترس هستند.

۲ خانم باردار،  ۲ کودک سه ساله و یک کودک هفت ساله مبتلا به کرونا که بیماری زمینه‌ای نیز دارند در بیمارستان بعثت سنندج بسترس هستند

 

وی تصریح کرد:  24 نفر بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان امام خمینی(ره) سقز، 4 نفر بوعلی مریوان، 41 نفر فجر مریوان، 14 نفر در بیمارستان شهید بهشتی قروه، 13 بیمار در امام حسین بیجار، 19 نفر در بیمارستان سینای کامیاران، 10 نفر در امام خمینی (ره) دیواندره، 13 نفر در بیمارستان رازی بانه، 7 بیمار در بیمارستان شهدای دهگلان و 2 بیمار کرونایی در بیمارستان صلاح الدین بانه بستری و تحت مداوا هستند.

وضعیت 74 بیمار مبتلا به کرونا در کردستان وخیم است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان تصریح کرد: وضعیت 74 نفر بیمار مبتلا به کرونا در  استان وخیم و در بخش ویژه ( آی سی یو) بستری هستند.

رضاعی از مرگ 4 بیمار دیگر در 24 ساعت گذشته خبر داد و افزود: از ابتدای شیوع این ویروس تا کنون در مجموع 350 نفر بر اثر ابتلا به این ویروس در استان جان باخته اند.

116 نفر بر اثر ابتلا به کرونا در سنندج جان باختند

وی به آمار فوتی های ناشی از کرونا به تفکیک شهرستان های استان هم اشاره کرد و افزود: ۷۰ نفر در سقز، 116 نفر در سنندج، 27 نفر در قروه، ۲۹ نفر در بانه، 18 نفر در مریوان، 25 نفر در بیجار، 33 نفر در کامیاران، 22 نفر در دیواندره و 10 نفر در دهگلان بر اثر ابتلا به این ویروس جان باختند که همه این موارد به صورت بهداشتی و با رعایت دستورالعمل های مرتبط دفن شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان خطاب به شهروندان اظهار کرد: همچنان روند فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، شست‌وشوی مرتب دست‌ها با آب و صابون، اجرای اصول بهداشتی و قرنطینگی را تا قطع زنجیره این ویروس مهلک رعایت کنید در غیر این صورت افزایش تعداد زیاد مبتلایان و مرگ بر اثر کرونا در استان را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/2330/71/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول