اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

ممنوعیت انتصاب قضات و مقامات پلیس توسط نتانیاهو

مشاور حقوقی دولت رژیم صهیونیستی به نخست‌وزیر این کشور اطلاع داد به‌دلیل اتهامات فساد مالی علیه وی، از انتصاب قضات و مقامات پلیس منع شده است.

ممنوعیت انتصاب قضات و مقامات پلیس توسط نتانیاهو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به‌دلیل اتهامات فساد مالی از انتصاب قضات و مقامات پلیس منع شد.

به نوشته خبرگزاری «آناتولی»، «آویچای مندلبلیت» مشاور حقوقی کابینه نتانیاهو به او خبر داد که دیگر قادر به انتصاب مقامات پلیس و قضات نخواهد بود.

مندلبلیت در این باره گفت بر این اساس، «نتانیاهو نباید در معرفی قضات و رؤسای پلیس و هر انتصابی که به رویه‌های حقوقی اسرائیل، دفتر دادستان کل یا تحقیقات پلیس مربوط می‌شود دخیل باشد».

نتانیاهو همچنین از ارائه لوایح قانونی که به سیستم قضایی یا تصمیم‌گیری درخصوص صنایع ارتباطی مرتبط با اجرای قانون منع شده است.

نتانیاهو چندی پیش مندلبلیت را به «دسیسه‌چینی برای سرنگون کردن کابینه با انگیزه سیاسی» متهم کرد.

در نوامبر (آبان) سال گذشته در جریان سه پرونده قضایی، اتهاماتی به نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی وارد شد. پرداخت و دریافت رشوه، فریب‌کاری و سوءاستفاده از اعتماد عمومی، اتهاماتی بودند که به نتانیاهو در نوامبر سال گذشته وارد شدند، اما وی تمام این اتهامات را انکار کرده است و می‌گوید قربانی کمپینی با انگیزه‌های سیاسی است.

دور بعدی جلسات دادگاه رسیدگی به تخلفات نتانیاهو ۱۹ جولای (۲۹ تیر) برگزار خواهد شد و رویه‌ای طولانی مدت خواهد داشت.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول