اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای( ۲۱ تیر ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

به گزارش خبرگزاری فارسی از ایلام، سرهنگ جمال موسوی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام، گفت: پس از وقوع چندین فقره سرقت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان ایلام قرار گرفت که با تشکیل تیمی از ماموران مجرب و کارآزموده، پس از یک هفته کار اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی پلیس، چهار سارق حرفه‌ای شناسایی شدند.

وی با اشاره به اینکه متهمان روز گذشته در چند عملیات جداگانه و پس از هماهنگی با مرجع قضایی دستگیر شدند، افزود: سارقان در بازجویی‌های اولیه به ۴۱ فقره سرقت محتویات داخل خودرو، منازل نیمه کاره و اماکن خصوصی اعتراف کردند.

اصلاح نقطه پرحادثه محور بدره- دره‌شهر

نورالله دلخواه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام، گفت: به منظور ارتقای ایمنی محورها و کاهش تصادفات، نقطه مستعد حادثه محور بدره – دره شهر اصلاح شد.

وی افزود: در راستای ایمن‌سازی تردد وسایل نقلیه در محور بدره– دره‌شهر( موقعیت پیچ تند دامداری) ایمن سازی ۲۰۰ متر از این محور شامل عملیات تعریض پل، اصلاح قوس، خاکریزی، قیرپاشی و آسفالت انجام شد.

تقاطع غیر همسطح ارغوان ایلام امسال زیر بار ترافیک می‌رود

علی‌اصغر کاظمی مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام در بازدید از عملیات تکمیلی زیرگذر ارغوان شهر ایلام با اشاره به اینکه تقاطع غیرهمسطح ارغوان ایلام امسال زیر بار ترافیک می رود، گفت: این طرح، بخشی از زیرساخت‌های حوزه اربعین در استان است.

 وی افزود: یکی از نقاطی که در سال‌های اخیر باعث ایجاد گره ترافیکی در ایام اربعین می‌شد محدوده میدان ارغوان شهر ایلام بود، که احداث پل روگذر و زیرگذر ارغوان به منظور کاهش بار ترافیکی در دستور کار قرار گرفت.

تخصیص ۵۰ درصدی اعتبارهای شهرداری ایلام

طالب صادقیان شهردار ایلام، گفت: بیش از ۵۰ درصد اعتبارات استانی شهرداری ایلام در سال ۹۸ محقق شده است.

وی افزود: ۶۰ درصد اعتبارات شهرداری ایلام مربوط به هزینه‌های جاری و ۴۰ درصد نیز به بخش عمرانی اختصاص می‌یابد.

انتهای پیام/ 970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول