اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

بررسی نقش مشاغل مختلف در مدیریت «کرونا» در روایت جهاد

دبیر جشنواره ملی روایت جهاد گفت: این جشنواره به دنبال بررسی و ماندگار ساختن نقش و آثار مشاغل مختلف در مدیریت بیماری کرونا است.

بررسی نقش مشاغل مختلف در مدیریت «کرونا» در روایت جهاد

«سالار شفق» امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس درباره جشنواره روایت جهاد اظهار کرد: این جشنواره قرار است روایت‌گر تمامی اتفاقات و کنش‌هایی باشد که مردم در روزهای کرونا با اتحاد و همبستگی و مشارکت رقم زدند و قرار است در هر استان برای جمع‌آوری آثار، یک دبیرخانه مردمی تشکیل شود.

وی افزود: بیش از 300 میلیون تومان جایزه برای برگزیدگان این جشنواره در بخش‌های مختلف در نظر گرفته شده است.

دبیر جشنواره ملی روایت جهاد با بیان این که این جشنواره در تهران از 22 خرداد آغاز شده است و در استان‌ها نیز این جشنواره مردمی کلید خورده است و آخرین مهلت ارسال آثار این جشنواره نیز 31 مرداد در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: آثار در این جشنواره در دو بخش فردی و اجتماعی و در حوزه‌های مختلف دانش‌آموزی، دانشجویی، روحانیون، مشاغل، بانوان و ... مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

 

شفق، بررسی نقش مشاغل مختلف را در حوزه مقابله با کرونا مورد اشاره قرار داد و بیان داشت: مشاغلی خاص نظیر پرستاران، خیاطان، آشپزان، نیروهای خدماتی بیمارستان‌ها، خبرنگاران و ... در این جشنواره مورد بررسی و واکاوی قرار می‌گیرد و آثار ویژه در این بخش مورد توجه است.

وی یکی از مهم‌ترین ابعاد این جشنواره را بررسی نقش گروه‌های جهادی در این میدان برشمرد و گفت: تولیدات هنری در این عرصه مورد توجه قرار دارد که یاری‌گر بخش درمان بوده‌اند.

دبیر جشنواره ملی روایت جهاد همچنین اضافه کرد: بخش‌های فیلم، فیلم کوتاه، نماهنگ، انیمیشن، دلنوشته، داستان کوتاه، عکاسی،  خاطرات، پژوهش‌های علمی و فضای مجازی در این جشنواره مورد توجه است و آثار در هر کدام از این قالب‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی جمع‌آوری ویژه آثار پیرامون این حوزه را یک رسالت اجتماعی به منظور تحقق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و از تمامی هنرمندان و فعالان این بخش خواست تا آثار خود را حتما به دبیرخانه استانی این جشنواره ارسال کنند.

انتهای پیام/88055/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول