اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

18 هزار کار افتاده در آذربایجان‌شرقی

سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی، گفت: ۷۵ هزار و ۲۱۹ مستمر‌بگیر بازنشسته و ۱۸ هزار و ۵۰۰ نفر کارافتاده شامل متوفی و بازنشسته متوفی تحت پوشش صندوق بازنشستگی استان قرار دارند.

18 هزار کار افتاده در آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حسین فتحی در دیدار  معاونان و مدیران‌کل تامین اجتماعی و بهزیستی و مدیران مجموعه ادارات و سازمان‌های تابعه وزارت در آذربایجان‌شرقی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز با تبریک هفته تامین اجتماعی و بهزیستی به تلاشگران این عرصه اظهار داشت: گستره و حوزه خدمات این دو دستگاه در نظام بیمه‌ای اجتماعی و بازنشستگی کشور به جهت دامنه شمول و گستردگی خود در مناسبات اقتصادی و اجتماعی جامعه نقش مهم و حائز اهمیت دارد.

وی یادآور شد: صندوق‌های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیش از ۶۳ درصد جمعیت را تحت پوشش قرار دارد و بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از جمعیت استان تحت پوشش خدمات تامین اجتماعی می‌باشند.

فتحی افزود: با همت و تلاش مجموعه ادارات و سازمان‌های تابعه وزارت در استان در راستای صیانت از معیشت و سلامت اقشار مولد جامعه و خانواده‌های تحت تکلف آنان خدمات شایسته‌ای ارائه می‌گردد.

سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، خاطر نشان کرد: تعداد ۲۰۱ هزار و ۶۶ نفر تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و عشایر در استان هستند که ۱۹ هزار و ۲۷۲خانوار مستمری بگیر از خدمات این صندوق بهره‌مند می‌باشند.

 فتحی ادامه داد: تعداد ۱۱۸ هزار نفر مددجو تحت پوشش از خدمات اداره‌کل بهزیستی استان بهره‌مند می‌شوند همچنین ۷۵ هزار و ۵۰۱ نفر خدمات مستمر از بهزیستی دریافت نموده و ۵۸ هزار و ۴۰۲ نفر از خدمات موردی از طریق این اداره‌کل استفاده می‌کنند.

 سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی، افزود: ۷۵ هزار و ۲۱۹ مستمری‌ ‌بگیر بازنشسته و ۱۸ هزار و ۵۰۰ نفر کار افتاده شامل متوفی و بازنشسته متوفی تحت پوشش صندوق بازنشستگی استان قرار دارند.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول