اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مجله فارس پلاس

اختصاصی| دولت لایحه‌ «صیانت، کرامت و تأمین امنیت بانوان» ارائه نکند، مجلس طرح می‌دهد

نماینده مردم تهران از پیگیری ویژه مجلس برای تصویب لایحه«صیانت، کرامت و تأمین امنیت بانوان» خبر داد و تاکید کرد: اگر دولت این لایحه را ارائه نکند، مجلس طرح می دهد.

اختصاصی| دولت لایحه‌ «صیانت، کرامت و تأمین امنیت بانوان» ارائه نکند، مجلس طرح می‌دهد

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، فاطمه قاسمپور، نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی اخیراً نامه‌ای به معصومه ابتکار، معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری برای تسریع در ارسال لایحه «صیانت، کرامت و تأمین امنیت بانوان» و لزوم تبدیل سریع‌تر آن به قانون، نوشته است.

در متن نامه قاسمپور به ابتکار با تاکید بر لازم طی سریعتر فرایند قانونی شدن لایحه «صیانت، کرامت و تأمین امنیت بانوان»، آمده است: علیرغم آنکه لایحه مذکور در قوه قضائیه با همکاری آن معاونت محترم نیز بررسی شده است، متاسفانه در دولت مغفول مانده است.با توجه به ارتباط موضوع با آن معانت، مقتضی است پیگیری فرمایید نسبت به بررسی لایحه یاد شده و ارسال آن به مجلس شورای اسلامی تسریع صورت گیرد. 

قاسمپور در این نامه می‌افزاید: شایان ذکر است چنانچه این لایحه در زمان مقتضی یکماه به مجلس ارسال نگردد، اینجانب به همراهی تعدادی از نمایندگان مجلس آمادگی داریم طرح امنیت زنان را به مجلس شورای اسلامی تقدیم نماییم.

لازم به ذکر است لایحه صیانت، کرامت و تأمین امنیت بانوان نه ماه پیش و در شهریور ۹۸ بعد از بررسی کارشناسی و اصلاح توسط قوه‌قضاییه، در اختیار معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری قرار گرفته است. اما از آن تاریخ تاکنون علیرغم شعارهای دولت در حمایت از حقوق زنان، خبری از این لایحه نرسیده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول