اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

رشد 53 درصدی آمار پرواز و مسافر فرودگاه بین‌المللی تبریز

مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی از رشد 53 درصدی آمار پرواز و مسافر فرودگاه تبریز در خرداد ماه سال‌جاری خبر داد.

رشد 53 درصدی آمار پرواز و مسافر فرودگاه بین‌المللی تبریز

رامین آذری امروز در گفت‌‌‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: تعداد کل پروازهای فرودگاه تبریز در خرداد ماه سال‌جاری 826 پرواز بوده است که نسبت به تعداد 534 پرواز ماه قبل ( اردیبهشت‌ماه) از رشد 55 درصدی برخوردار است.

وی افزود: تعداد مسافران جابه‌جا شده فرودگاه تبریز از 59 هزار و 442 مسافر در اردیبهشت به  90 هزار و 938 نفر در خردادماه رسیده است که حکایت از رشد 53 درصدی دارد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان گفت: با توجه به تعطیلی موقتی پروازهای خارجی به‌دلیل شیوع ویروس کرونا در فرودگاه‌های کشور، این میزان افزایش مربوط به پروازهای داخلی فرودگاه تبریز است.

وی خاطرنشان کرد: طبق هماهنگی‌های به‌عمل آمده، پروازهای فرودگاه تبریز در مسیر استانبول از روز یکشنبه 22 تیرماه سال‌جاری از سرگرفته خواهد شد.

اقدامات گسترده فرودگاه تبریز در مقابله با ویروس کرونا/ از نصب دوربین‌های حرارتی جدید 

مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی گفت: اقدامات اداره‌کل بر اساس بخشنامه‌های صادر شده از سوی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ساماندهی شده است که از اهم این اقدامات می‌توان به نصب دو دوربین حرارتی جدید و با دقت بالا در ترمینال‌های فرودگاه، تهیه بنرهای مبارزه با کرونا ویروس و نصب در سالن ترمینال فرودگاه و الزام کارکنان اداره‌کل، شرکت‌های هواپیمایی، نهادهای فرودگاهی و مسافران به استفاده از ماسک اشاره کرد.

انجام پرواز در فرودگاه سهند

آذری تصریح کرد: پرواز امروز فرودگاه سهند با 40 مسافر ورودی و 39 مسافر خروجی در زمان برنامه‌ای مقرر توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) انجام پذیرفت.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول