اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

حمایت دانشگاه جامع علمی کاربردی از شرکت‌های دانش بنیان

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به توسعه آموزش مهارتی ، گفت: یکی از اولویت‌های این دانشگاه امسال حمایت از شرکت های دانش بنیان برای برگزاری کلاس‌های آموزشی در هر یک از واحدهای استانی در سراسر کشور است.

حمایت دانشگاه جامع علمی کاربردی از شرکت‌های دانش بنیان

محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه برای مهارت‌افزایی دانشجویان از شرکت‌های دانش بنیان در برگزاری کلاس‌های آموزشی حمایت می‌کنیم گفت:مهارت افزایی دانشجویان  یکی از اولویت‌های مورد تأکید مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب است. این دانشگاه برای بهبود تولید پایدار و داشتن نیروهای متخصصی که دارای مهارت هستند، از شرکت‌های دانش بنیان برای برگزاری کلاس‌های آموزشی در واحدهای استانی در کشور و حتی تهران اعلام آمادگی کرده و حمایت می‌کند.

* آموزش فشرده کسب وکار در مدرسه تابستانی

وی با اشاره به برگزاری ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مدرسه کسب و کار در تابستان افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این دانشگاه برای تابستان امسال راه اندازی مدرسه کسب و کار ویژه دانشجویان است که علاوه بر دانشجویان این دانشگاه سایر دانشجویان می‌توانند در این مدرسه ثبت نام کرده و آموزش‌های مهارتی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بگذرانند. این درحالی است که دانشجویان در این مدرسه کسب و کار در زمینه‌های مختلف در قالب خلق ایده، نحوه حضور در رویدادها و شتاب‌دهنده‌ها، توسعه کسب و کار، به صورت فشرده آموزش‌های لازم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در ۱۰ ساعت می‌بینند.

* هدف دانشگاه افزایش مهارت دانشجویان است

امید تصریح کرد: این دانشگاه در راستای اهداف آموزش عالی کشور مبنی بر این که بایستی ۳۰ درصد از دانشجویان کشور دارای مهارت بوده و تخصص آنها کاربردی باشد، گام‌های خوبی برداشته است به طوری که می‌تون به اشتغال ۸۵ درصدی دانشجویان این دانشگاه اشاره کرد. از طرفی باید به این نکته اشاره کنم که در رتبه ‌بندی مراکز علمی کاربردی میزان اشتغال دانش آموختگان یکی از معیارهای اصلی برای ارزیابی و رتبه مراکز خواهد بود.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول