اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

همایش بین‌المللی «عرفان و حماسه حسینی» برگزار می‌شود

همایش بین‌المللی «عرفان و حماسه حسینی» هشتم مردادماه به صورت مجازی با حضور اندیشمندان کشورهای مختلف برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، همایش بین‌المللی «عرفان و حماسه حسینی» به همت بنیاد بین‌المللی اربعین به صورت مجازی برگزار می‌شود.

این همایش با رویکرد دعا و به ویژه دعای عرفه در موضوعاتی همچون حقیقت دعا در مکتب حسینی، مبانی معرفتی دعای عرفه، نیایش و سلوک عرفانی در مکتب حسینی، سروش نیایش و خروش حماسه در عاشورا، خداشناسی و خودشناسی در دعای عرفه، سبک شناسی و زیباشناسی در دعای عرفه، عشق و اشتیاق در اسلام و حماسه حسینی، عرفان در عرفه حسینی و بازنمایی آن در اربعین معاصر، واکاوی عرفان و حماسه در عاشورا و اربعین و همچنین عرفان شاعران در نغمه‌های شاعران برگزار می‌شود.

این همایش هشتم مردادماه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ با حضور اندیشمندان و فرهیختگان کشورهای مختلف همچون ایران، عراق، بحرین، فرانسه و ترکیه برگزار می‌شود.

اندیشمندان و صاحب‌نظران تا اول مردادماه می‌تواند مقالات یا چکیده تفضیلی مقالات خود را در زمینه‌های مختلف با موضوع این همایش بین‌المللی به arbaeenalhussain@gmail.com ارسال کنند.

همایش بین‌المللی «عرفان و حماسه حسینی» به دلیل شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شود مه علاقه‌مندان برای استفاده و حضور در این همایش می‌توانند ۸ مرداد از ساعت ۱۷ به آدرس اینترنتی aparat.com/alarbaen/live یا live.alarbaeen.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول