اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

از محکومیت نفت در فیفا تا مخالفت با درخواست نساجی

باشگاه صنعت نفت آبادان با درخواست تیم نساجی مازندران مخالفت کرد.

از محکومیت نفت در فیفا تا مخالفت با درخواست نساجی

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، باشگاه صنعت نفت آبادان که به نظر می رسید با پیروزی برابر پارس جنوبی دست پر از تعطیلات بازگشته است، با یک نمایش ضعیف ابهام را در خصوص اینده فنی خود در لیگ برتر نزد هواداران خود به وجود آورد.

این تیم در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر، طبق برنامه باید روز شنبه 21 تیرماه در آبادان از نماینده مازندران پذیرایی کند.

باشگاه نساجی نیز با مدنظر قراردادن وضعیت قرمز خوزستان، درخواستی را مبنی بر انجام این دیدار در مکانی خارج از استان به فدراسیون فوتبال ارسال کرد که با مخالفت باشگاه آبادانی مواجه شد.

در همین رابطه، علی عیسی‌زاده مدیر عامل باشگاه صنعت نفت در پاسخ به درخواست قائمشهری‌ها، عنوان کرد که به هیچ وجه راضی به بازی خارج از خانه نیستیم.

همچنین در شرایطی که این باشگاه در باد پیروزی در پرونده شکایت از دراکان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی خوابیده بود، چالش جدید از سوی سه بازیکن خارجی و اسبق این تیم برای آبادانی‌ها ایجاد شد.

صنعت نفت آبادان با سه پرونده مفتوحه در فیفا با طرفیت «آگوستو سزار»، «جاناتان بالوتلی» برزیلی و «عزیز سیدیکوف» قرقیزستانی مواجه است.

نکته قابل تأمل در خصوص بازیکن قرقیز و اسبق این باشگاه، عدم به‌کارگیری وی در تیم صنعت نفت طی مدت حضور وی در آبادان بود و حالا این باشگاه باید ضمن پرداخت مطالبات وی، جرائم و حق رسیدگی به این پرونده را در شرایط فعلی قیمت ارز پرداخت کند.

بحران مالی نیز همچنان دست از سر این تیم بر نمی‌دارد و نفتی‌ها با مشکلات ریز و درشت دیگری در باشگاه خود مواجه هستند و ضمن اینکه باید بازیکنان و کادر خود را راضی نگهدارند، بدهی‌های بسیاری نیز گریبان این باشگاه را گرفته است به طوری که گفته می‌شود نفتی‌ها حتی برای تهیه آب معدنی مایحتاج خود دست به دامان سازمان‌های دارای تمول آبادان شده‌اند.

باید منتظر ماند و دید که در شرایط بحرانی فعلی که در حیطه‌های مالی و سلامت گریبان شهر آبادان و تیم صنعت نفت را گرفته، آینده برای این تیم و هواداران دو آتشه صنعت نفت چگونه رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/۷۲۰۱۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول