اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

مهم‌ترین حوادثی که طی شبانه‌روز گذشته در فارس رخ داد

به گزارش سرویس اجتماعی خبرگزاری فارس از شیراز، مهم‌ترین اخبار حوادث و توصیه‌های روز استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

مهم‌ترین حوادثی که طی شبانه‌روز گذشته در فارس رخ داد

به گزارش سرویس اجتماعی خبرگزاری فارس از شیراز، مهم‌ترین اخبار حوادث و توصیه‌های روز استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

توقیف کامیون و کشف 181 کیلو تریاک

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، 181 کیلو تریاک در بازرسی از یک کامیون کشف شد.
سردار رهام‌بخش حبیبی با بیان این خبر افزود: روز گذشته مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان حین گشت‌زنی در محور شیراز-سروستان، به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
وی با بیان اینکه در بازرسی از آن خودرو، 181 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، افزود: در این خصوص یک نفر قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر شد.
فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شد، گفت: مبارزه با سوداگران مرگ یکی از اولویت‌های این فرماندهی در سال جاری است.
ایست پلیس کازرون به تریلر حامل 25 میلیارد کالای قاچاق

فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه تریلر و کشف کالای قاچاق به ارزش 25 میلیارد ریال در شهرستان کازرون خبر داد.
سردار رهام‌بخش حبیبی در تشریح این خبر اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی شهرستان کازرون حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی، به یک کامیون تریلر به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک و آن را متوقف کردند.
حبیبی با اشاره به اینکه در بازرسی از آن خودرو، یک هزار و 133 کارتن لوازم یدکی موتورسیکلت قاچاق کشف شد، افزود: برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه، 25 میلیارد ریال برآورد شده است.
فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه یک قاچاقچی در این زمینه دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، بر مبارزه همه جانبه با کالای قاچاق در سال جهش تولید تاکید کرد.
کشف زمین‌خواری 5 میلیاردی در داراب

فرمانده انتظامی داراب از کشف یک مورد زمین‌خواری به مساحت 5 هکتار و بازپس‌گیری اراضی ملی در این شهرستان خبر داد.
به گزارش پلیس، سرهنگ "علیرضا نوشاد" با بیلن این خبر افزود: به دنبال شکایت اداره منابع طبیعی داراب مبنی بر اینکه فردی اقدام به زمین‌خواری و تصرف اراضی ملی به مساحت 5 هکتار در یکی از محلات این شهرستان کرده است، موضوع برای بررسی در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی ادامه داد: پس از انجام تحقیقات، استعلام و احراز وقوع جرم، با هماهنگی مقام قضائی نسبت به احضار متهم اقدام و این فرد به جرم خود مبنی بر تصرف اراضی ملی اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان داراب با بیان اینکه ارزش زمین‌های رفع تصرف شده طبق نظر کارشناسان، 5 میلیارد ریال است، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
تلف و آسیب دیدن 50 راس گوسفند بر اثر آتش‌سوزی در جهرم

فرمانده انتظامی "جهرم" گفت: وقوع آتش‌سوزی در یک گله‌دانی، منجر به تلف شدن 30 راس گوسفند و آسیب دیدن 20 راس دیگر شد.
سرهنگ افشین حیدری با اعلام این خبر بیان کرد: از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 خبری مبنی بر وقوع یک فقره آتش‌سوزی گله‌دانی در یکی از محله‌های این شهرستان به ماموران اعلام شد و پلیس به سرعت برای بررسی بیشتر به محل اعزام شد.
حیدری افزود: ماموران در بررسی‌ اولیه مشاهده کردند که یک گله‌دانی به دلیل نامعلوم دچار حریق شده است که در این آتش‌سوزی، 30 راس گوسفند تلف و 20 راس دیگر نیز آسیب دیده‌اند.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول