اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

سرمربی تیم والیبال شهداب: هدف‌مان حضور در جمع 4 تیم برتر لیگ است

سرمربی تیم والیبال شهداب یزد گفت: هدف‌مان از حضور در مسابقات لیگ برتر صعود به جمع 4 تیم برتر است.

سرمربی تیم والیبال شهداب: هدف‌مان حضور در جمع 4 تیم برتر لیگ  است

محمد عمده غیاثی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد پیش‌بینی‌اش از رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: با شرایطی که تیم‌ها دارند و نفراتی که جذب کرده‌اند فکر می‌کنم شاهد لیگی با کیفیت خواهیم بود؛ البته همه چیز به کرونا و کنترل آن بستگی دارد.

وی ادامه داد: ما هم تیم خوبی داریم و نفرات مدنظرمان را جذب کرده‌ایم. هدف مان حضور در مرحله پلی‌آف و سپس صعود به جمع 4 تیم برتر مسابقات است. با توجه به اینکه امسال به المپیک ختم می‌شود، تمام بازیکنان انگیزه دارند تا خودشان را در بالاترین سطح نشان دهند و همین امر هم موجب می‌شود تا بازی‌ها جذاب‌تر شود.

سرمربی تیم والیبال شهداب یزد، گفت: تیم ما مجموعه خوبی دارد. باید تلاش کنیم تا بهترین نتایج را کسب کنیم که دل هواداران خونگرم خود را به دست بیاوریم. قطعاً با حمایت مسئولان و هواداران می‌توانیم به اهداف خود برسیم. اعتقاد دارم در شرایط کنونی حضورمان در جمع 4 تیم برتر دور از دسترس نیست.

عمده غیاثی در مورد موضوع این روزهای والیبال ایران یعنی انتخاب سرمربی تیم نوجوانان و گزینه‌هایی که مطرح شده‌اند، تصریح کرد: من به عنوان یک مربی نمی‌توان نظر خاصی درمورد این موضوع بدهم. قطعاً مسئولان فدراسیون بهترین تصمیم را خواهند گرفت، اما نباید فراموش کرد که اگر ما در رده‌های پایه ضعف داشته باشیم در رده بزرگسالان هم با مشکل روبرو خواهیم شد.

وی ادامه داد: اول و آخر فدراسیون با تصمیم‌گیری کند و فکر می‌کنم آنها اطلاعات دقیقی از رزومه و شرایط مربیان داخلی دارند. ما مربیان قدرتمندی در رده پایه داریم که امیدوارم در نهایت بهترین گزینه برای این رده حساس انتخاب شود. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول