اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

قمی: قدم‌های خوبی برای رفع تعلیق جودو برداشته شده است

رئیس سازمان لیگ جودو گفت: میراسماعیلی با ایجاد یک تیم قوی و همدل برای رفع تعلیق قدم های خوبی را برداشته است.

قمی: قدم‌های خوبی برای رفع تعلیق جودو برداشته شده است

سعید قمی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری فارس در خصوص برگزاری مجمع عمومی فدراسیون جودو اظهار داشت: مجمع سالانه با حضور مهدی علی نژاد معاون وزارت ورزش، خانم طاهریان نایب رئیس کمیته ملی المپیک، علیرضا خسروی مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های و رئیس فدراسیون برگزار شد و در مورد وضعیت و آینده جودو مصوبات خوبی اتخاذ شد.

وی در خصوص پایان لیگ جودو تصریح کرد: منتظر بودیم که شرایط بیماری کرونا به کجا خواهد رسید ولی متاسفانه هر روز بیماری بدتر از گذشته شد و بالبطع از دستورات ستاد ملی مبارزه کرونا در ورزش پیروی می کنیم و اختتامیه لیگ را اعلام و پس از بررسی رقابتهای سوپر لیگ، تیمهای اول تا چهارم را مشخص کردیم. برای تشویق جودوکاران، نفرات برتر مسابقات را به دو گروه الف و ب تقسیم و نفرات اول تا چهارم تعیین شدند. همچنین داوران نمونه سوپر لیگ و لیگ امید، تکنیکی ترین، جوانتر و تیم اخلاق را نیز معرفی کردیم.

رئیس سازمان در خصوص تعلیق جودو ایران نیز گفت: رئیس فدراسیون جودو با ایجاد یک تیم قوی و همدل برای رفع تعلیق قدم های خوبی را برداشته است. همچنین درخشان که سابقه ریاست فدراسیون را دارد و جایگاه ویژه ای در جامعه بین المللی دارد به کمک میر اسماعیلی آمده است. نشست های خوبی برای رفع تعلیق در کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش برگزار شده است و امیدوارم رای نهایی به خیر و نفع جودو ایران باشد چون این تعلیق ناحق و ناعادلانه برعلیه جودو ایران تحمیل شد. همچنین امیدوارم شاهدان بیشتر تامل و فکر کنند و در نهایت رای به نفع ایران باشد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول