۲کشته و ۳مصدوم در حادثه انفجار کپسول اکسیژن در باقرشهر/ بیاحتیاطی عامل انفجار بامدادی
بخشدار کهریزک از جان باختن ۲تن و مصدومیت ۳ نفر بر اثر انفجار کپسول اکسیژن به دلیل بیاحتیاطی کارگر کارگاهی در باقرشهر خبر داد.
امین بابایی بخشدار کهریزک در گفتوگو با خبرنگار فارس در شهرری اظهار کرد: ساعت ۳:۲۰ بامداد امروز (سهشنبه) در خیابان توریسم باقرشهر تعدادی از کپسولهای اکسیژن منفجر شد که نیروهای آتشنشانی به سرعت وارد عمل شده و آتش را مهار کردند. وی افزود: در این حادثه که به دلیل بیاحتیاطی کارگر این کارگاه رخ داد، ۲نفر جان خود را از دست داده همچنین ۳نفر مصدوم شدند. بخشدار کهریزک با بیان اینکه میزان ریالی خسارت هنوز برآورد نشده است گفت: در کنار این کارگاه مجموعه سایپاپرس قرار دارد که دیوارهای این مجموعه تخریب و به کارگاه نیز آسیب وارد شده است. انتهای پیام/۶۷۰۵۲/م/س
09:35 - 17 تیر 1399