اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

سعید غضنفری مدیرعامل بنیاد دعبل خزاعی شد

سعید غضنفری، با حکم حجت‌الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، جایگزین میثم غضنفری، مدیرعامل پیشین بنیاد دعبل خزاعی شد.

سعید غضنفری مدیرعامل بنیاد دعبل خزاعی شد

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، سعید غضنفری با حکم حجت‌الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به سمت مدیرعاملی بنیاد دعبل خزاعی منصوب شد.

حجت‌الاسلام قمی در حکم وی آورده است:

انقلاب اسلامی امتداد روشنی از حرکت دهم محرم الحرام سال ۶۱ هجری است و پیوندی ناگسستنی با عاشورای حسینی دارد. این توسل به ذوات مقدس است که همواره حلال مسائل نظام ما بوده و بی‌شک، حرکت گام دوم انقلاب اسلامی نیز بدون عنایات ایشان برداشته نخواهد شد، به واسطه عظمت این دستگاه نورانی، خادمی این خاندان نیز ارزش وصف ناشدنی یافته است و با ارزش مضاعف، خادمی خاندان اهل بیت علیهم السلام خلعتی است که بدون اذن حضرت حجت(عج) نصیب کسی نمی‌شود.

خدا را شاکریم که مجموعه گرانسنگ بنیاد دعبل خزایی بیش از ۱۰ سال است که با اشارت رهبر فرزانه انقلاب و با میانداری پیرغلام مخلص آستان مقدس اهل بیت علیهم السلام مرحوم حاج علی آقای آهی به زینت این خدمتگذاری مزین بوده است. در گام دوم این حرکت مقدس ضمن سپاس از بزرگانی که توفیق خادمی این اثر را داشته‌اند، جنابعالی را که مزین به زینت علم و عمل هستید، به مدت دو سال به عنوان مدیرعامل بنیاد دعبل خزاعی منصوب می‌کنم.

امید است که با استفاده از همه ظرفیت‌های متدینین و تعامل با همه بخش‌های حاکمیت و استفاده از روش‌های سنتی و نوین، گستردگی و کیفیت خدمات به ستایشگران اهل بیت علیه السلام افزایش یابد و تسهیل خدمات به هیئات مذهبی نیز وجهه همت قرار گیرد.

در اینجا بر خود فرض می‌دانم تا از زحمات چندین ساله برادر ارجمند جناب آقای میثم غضنفری تشکر و برای شما و ایشان از درگاه حق، دوام و توفیق آرزو کنم.

براساس این گزارش، سعید غضنفری پیش از این سمت دبیری کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین را برعهده داشته است.

پیش از او، میثم غضنفری مدیرعاملی بنیاد دعبل خزاعی را که به امور صنفی ـ تشکیلاتی و فرهنگی ـ آموزشی ذاکران و شاعران اهل‌بیت علیهم‌السلام می‌پردازد، بر عهده داشت.

این بنیاد، سال ۱۳۸۵ بر اساس تقاضای جمعی از مداحان اهل بیت (ع) و طی درخواست مرحوم علی آهی، مداح پیشکسوت از رهبر معظم انقلاب اسلامی تأسیس شده بود.

بنا بر آماری که سال ۱۳۹۵ اعلام شد، این بنیاد، بیش از ۲۰۰۰ مداح اهل‌بیت (ع) را زیرپوشش حمایت‌های صنفی و آموزشی دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول