اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

ساختمان جدید فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کلنگ می‌خورد

یک قطعه زمین هزار متری برای ساخت ساختمان جدید به فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی اختصاص پیدا کرد.

ساختمان جدید فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کلنگ می‌خورد

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، پس از افتتاح و راه اندازی آکادمی بین المللی موتورسواری و اتومبیلرانی و اختصاص ده قطعه زمین به هیات های استانی و همچنین تخصص یک جایگاه به رشته موتورسواری و اتومبیلرانی در موزه ملی ورزش ایران، این بار مازیار ناظمی سرپرست فدراسیون پس از انجام بررسی های لازم و‌ برگزاری جلسات متعدد با مسئولان وزارت ورزش و جوانان و مدیران شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در راستای ایجاد و توسعه زیر ساخت های به روز رشته موتورسواری و اتومبیلرانی از اختصاص زمین هزار متری در مجموعه ورزشی آزادی برای خانواده بزرگ این ورزش خبر داد. 

در این راستا و با برنامه ریزی انجام شده، پروژه ساختمان اداری مدرن و مطابق با استانداردها و معماری ورزشی جهت استقرار بخش های مختلف کمیته های اجرایی و فنی و تخصصی در دستور کار قرار گرفت. 

همچنین پیش بینی های لازم برای ایجاد امکانات رفاهی و پزشکی و تخصصی برای ورزشکاران، مربیان و سایر اعضای خانواده بزرگ این رشته انجام شد. 

اختصاص یک هزار متر زمین در شمال شرقی ورزشگاه آزادی با نگاه ویژه و دستور سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و ‌مساعدت‌ و همکاری مهندس کریمی مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی محقق شد و در دهه اول مردادماه در مراسمی با حضور مسیولان ورزش کشور و کمیته ملی المپیک کلنگ احداث سازه ای زیبا و شکوه مند برای خانواده بزرگ موتورسواری و اتومبیلرانی کشور زده خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول