اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

صالح‌فرج‌زاده: هدفم تکرار طلای پارالمپیک 2004 آتن است

ملی پوش پارا دوومیدانی گفت: آرزو دارم مدال طلای پارالمپیک آتن را در بازی های توکیو تکرار کنم.

صالح‌فرج‌زاده: هدفم تکرار طلای پارالمپیک 2004 آتن است

به گزارش خبرگزاری فارس، سیامک صالح فرج زاده در خصوص اینکه از چه زمانی با پارا دوومیدانی آشنا شده، اظهار داشت: در دوره دانشجویی از طریق بهمن رضایی، با ورزش افراد دارای معلولیت و دوومیدانی آشنا شدم. ابتدا در ماده پرتاب دیسک فعالیتم را آغاز کردم و پس از مدتی، در مسابقات مختلف برای کشورم افتخار آفرینی کردم. با توجه به اینکه در کلاسبندی پزشکی- ورزشی من، پرتاب دیسک حذف شد، فعالیتم را در ماده پرتاب وزنه ادامه دادم و تا اینکه جایگاه دوم را در رنکینگ جهانی از آن خودم کردم.از همان روزهای ابتدای ورودم به ورزش تاکنون، تمریناتم را  زیر نظر بهمن رضایی ادامه می دهم. البته همراه رضایی با مربی استانی ام، فیروز کاظم زاده، درباره برنامه تمرینم هماهنگ هستم.

وی افزود: در طول این سال ها خانواده مشوق اصلی من بود و با حمایت آنها مدال طلای پارالمپیک را بدست آوردم. پس از این موفقیت، خودم را رقیب ورزشی ام قرار دادم تا سطح فعالیتم نسبت به گذشته افت نکند و بتوانم آینده بهتری را رقم بزنم. اکنون تنها آرزویم تکرار طلای سال 2004 در پارالمپیک توکیو است.

دارنده مدال طلای پارالمپیک در گفتو گو با سایت فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین داشت، در خصوص پیگیری تمریناتش، خاطرنشان کرد: در مدت شیوع ویروس کووید 19 مانند سایر ورزشکاران، تمرینات بدنسازی ام را در خانه ادامه دادم تا با حفظ سطح آمادگی جسمانی برای مسابقات آتی آماده شوم و زمان بیشتری داشتم تا کتاب هایی درباره ورزش و ادبیات بخوانم و همچنین برای پذیرش در کنکور دکتری آماده شوم.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول