اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۴۵ پیشنهاد ارتقای صنعت برق در سمنان بررسی شد

۴۵ پیشنهاد پذیرفته‌شده توسط کارگروه‌های هفت‌گانه نظام پیشنهادهای شرکت توزیع برق استان سمنان بررسی شد.

۴۵ پیشنهاد ارتقای صنعت برق در سمنان بررسی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمد موسوی‌زاده مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان عصر امروز در چهارمین نشست کمیته عالی نظام پیشنهادها و نوآوری شرکت توزیع برق استان سمنان اظهار کرد: نظام پیشنهادها، یک سیستم مدیریتی برانگیزاننده برای کارکنان هر سازمان محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: مشارکت فعال مدیران و کارکنان شرکت در نظام پیشنهادها، یکی از عوامل موفقیت و بهبود مستمر به‌منظور تعالی سازمان به شمار می‌رود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان تصریح کرد: در واقع نظام پیشنهادها تکنیکی است که از طریق آن می‌توان به یافته‌های ذهنی و اندیشه‌های سرمایه انسانی در حل مسائل دست یافت و به‌نوعی، این سیستم فرمان‌بری از دانایی و به گردش انداختن اندیشه است.

موسوی‌زاده با اشاره به آنچه در نظام پیشنهادها به‌عنوان اهداف آرمانی و در حقیقت به‌عنوان فلسفه به‌کارگیری آن مطرح است، اظهار کرد: افزایش توان شرکت در مقابل خواسته‌های متغیر مصرف‌کنندگان خدمات از طریق ارج نهادن به فضایل و توانایی‌های انسان و همسو کردن اهداف کارکنان با هدف‌های شرکت و نهایتاً به‌کارگیری صحیح تجربه، اندیشه و آرا و عقاید آنها در هر رده شغلی و در هر بخش سازمانی است.

45 پیشنهاد پذیرفته‌شده توسط کارگروه‌های هفت‌گانه نظام پیشنهادها مورد بررسی قرار گرفته و 40 پیشنهاد و ایده که در این نشست مصوب شد، برای اجرا به واحدهای ذی‌ربط ارائه شدند.

انتهای پیام/۷۴۰۱۸/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول