اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

جشنواره مهارت‌آموختگان کارآفرین در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان‌جنوبی گفت: جشنواره مهارت‌آموختگان کارآفرین همزمان با مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای سراسر کشور از 25 تیرماه تا یکم مردادماه در سطح استان برگزار می‌شود.

جشنواره مهارت‌آموختگان کارآفرین در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسین خوشایند ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: کار آفرینی عنصر کلیدی رشد و توسعه است و محدود بودن فرصت‌های شغلی در شرایط کنونی به‌منظور دستیابی به تحقق شعار سال «جهش تولید» می‌طلبد فعالان اقتصادی به سمت خود اشتغالی و راه‌اندازی کسب و کارهای مستقل هدایت شوند.

وی از برگزاری جشنواره مهارت‌آموختگان کارآفرین در استان خبر داد و بیان داشت: این جشنواره با هدف ارتقاء جایگاه کارآفرینان و معرفی آنان به جامعه، تشویق و ایجاد انگیزه در مهارت‌آموختگان برای کسب و کارهای جدید برنامه‌ریزی شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان‌جنوبی افزود: کارآموزانی که گواهینامه مهارت خود را در بازه زمانی مهرماه 96 تا مهرماه 98 کسب کرده و با راه‌اندازی کسب و کار موفق به جذب و به‌کارگیری حداقل یک نیروی کار شده‌اند، می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

خوشایند مطرح کرد: این جشنواره در کنار اهمیت موارد ذکر شده می‌تواند بانک اطلاعاتی معتبری ایجاد کند که در توسعه و اجرای برنامه‌های آموزشی و اشتغال در سطح استان مؤثر و امیدآفرین است.

وی عواملی همچون اشتغال‌زایی منطقه جغرافیایی امتیازات آموزشی، شرایط توسعه کسب و کار و عوامل ویژه و افتخارت استانی و ملی را از معیارهای ارزیابی افراد ذکر کرد و افزود: مقرر شده در مرحله ابتدایی از هر شهرستان پنج نفر برای مرحله استانی معرفی و برای مرحله کشوری مورد ارزیابی قرار گیرند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: منتخبین استانی در ششم مردادماه روز کار آفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای وارد رقابت کشور خواهند شد.

وی عنوان کرد: افراد واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به آدرس  www.sktvto.ir در بخش اطلاعیه‌های مهم، دستورالعمل این جشنواره را دریافت و برای ثبت‌نام به مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای محل سکونت خود مراجعه نمایند.

انتهای پیام/3403/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول