اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

متن قرارداد با چین را به مجلس بدهید

نماینده مردم شازند در مجلس گفت: امیدواریم قرارداد با چین به سرانجام برجام ختم نشود، از این رو باید متن چینی، انگلیسی و فارسی آن در اختیار نمایندگان قرار گیرد.

متن قرارداد با چین را به مجلس بدهید

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمود احمدی بیغش نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه) پارلمان در جریان ارائه گزارش وزیر امور خارجه با اشاره به اینکه سیاست خارجی کشورمان به برجام محدود شده است، اظهار داشت: این مهم در حالی است که متاسفانه شتابزده، بدون تامین شروط رهبر انقلاب و گرفتن تضمین کافی برجام را پذیرفتیم.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی ها دست چدنی خود را از دستکش مخملی با خروج از برجام، خارج کردند، افزود: تازه در این زمان متوجه شدیم دستمان به لحاظ پیگیری حقوقی این تخلف خالی است و سرمان کلاه رفته است.

احمدی بیغش با اشاره به اینکه متاسفانه همچنان چشم مان به اروپا دوخته شده در حالی که این کشورها تاکنون فقط شعار سر داده اند، اظهار کرد: در این بین باید یادآور شد اروپایی ها امروزه شمشیر را از رو بسته اند و درصدد پرونده سازی علیه کشورمان در شورای حکام هستند.

عضو مجمع نمایندگان اراک با انتقاد از مدیریت ژنرال ها گفت: وضعیت کنونی جامعه نتیجه این نوع دیدگاه مدیریتی است؛ مسئولان باید بدانند همه جهان 1+5 نیست.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از دیپلماسی اقتصادی ناامید شده ایم، تصریح کرد: وزارت امور خارجه تلاش کند، همسایگانمان در روابط دوجانبه با آمریکا حاضر نشوند.

وی با اشاره به اینکه مشکل امروز توهم اداره جهان از طریق توئیتر است، اظهار کرد: قطعا توئیت کردن تاثیر بین المللی دارد، اما معجزه نمی کند، موج به راه می اندازد، خصوصاً در حوزه دیپلماسی، اما وقتی هواپیمای اختصاصی در اختیار دارید، باید حضوراً برای تاثیرگذاری و رایزنی اقدام کنید.

احمدی بیغش با اشاره به اینکه تحریم های تسلیحاتی کشورمان چندی دیگر به پایان می رسد، افزود: این مهم در حالی است که برایان هوک در حال دوره گردی برای افزایش سیاست ایران هراسی است؛ این حجم از دشمنی و رایزنی  آمریکایی ها نیازمند رویکرد فعالتری است.

نماینده مردم شازند در مجلس خاطرنشان کرد: امیدواریم قرارداد با چین به سرانجام برجام ختم نشود، از این رو باید متن چینی، انگلیسی و فارسی آن در اختیار نمایندگان قرار گیرد.

وی در خاتمه عنوان کرد: امروز شاهد رویکرد منفعلانه و تک بُعدی در دولت به خصوص وزارت امور خارجه هستیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول