اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

مشکلات کنونی نتیجه سیاست‌های روحانی و تیم همراهش است

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: مشکلات کنونی نتیجه سیاست‌های آقای روحانی و تیم همراهش است.

مشکلات کنونی نتیجه سیاست‌های روحانی و تیم همراهش است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه) پارلمان طی اخطاری با استناد به ماده 152 قانون اساسی، خطاب به رئیس مجلس اظهار داشت: سیاست‌های آقای ظریف در برجام مشهود است؛ برجامی که امضا شد به وجهی تنظیم شده که سیستم ماشه را برعلیه ما حاکم کرده است و این موضوع مخالف اصل 152 قانون اساسی است؛ اصلی که تاکید بر اقتدار، عزت و عدم سلطه قدرت های خارجی در کشورمان را گوشزد می کند.

وی افزود: تذکرات مربوط به وزیر امور خارجه مثنوی هفتاد من است، باید محکمه ای باشد، قاضی عادلی باشد و نه فقط آقای ظریف بلکه رئیس جمهور را به خاطر خیانت هایی که به مملکت کرده، محاکمه کند.

وی ادامه داد: آقای ظریف شرایط رهبر انقلاب را رعایت نکردند، همچنین پس از امضای برجام در روز اول اجرای این توافقنامه گفتند که تحریم ها برداشته می شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، ادامه داد: روشی که امروز مجلس در پیش گرفته ره به جایی نمی برد زیرا نشستن و شنیدن حرف های وزرا راهگشا نیست؛ دیگر روی نگاه کردن به چهره مردم را نداریم زیرا دلار 21 هزار تومانی، سکه 10 میلیون تومانی و مرغ 20 هزار تومانی توانی برای پاسخگویی نگذاشته است.

نقدعلی با اشاره به اینکه مشکلات کنونی نتیجه سیاست های آقای روحانی و تیم همراهش به شمار می رود، خاطرنشان کرد: آقای قالیباف؛ نشستن و گوش دادن به حرف های وزرا بی ثمر است، استیضاح رئیس جمهور را کلید بزنید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول