اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

مبارزه با فساد ضروری و حیاتی است/ مجلس از سوت زنان تمام قد حمایت می‌کند

فاطمه محمدبیگی شب گذشته با صدور بیانیه‌ای بر اهمییت و ضرورت مبارزه با فساد تأکید کرد و به مردم قول داد به‌صورت دقیق و شفاف با هرگونه فساد مقابله و تمام قد از سوت زنان حمایت کند.

مبارزه با فساد ضروری و حیاتی است/ مجلس از سوت زنان تمام قد حمایت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس، فاطمه محمدبیگی نماینده قزوین، آبیک و البرز و دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، شب گذشته با صدور بیانیه‌ای بر ضرورت مبارزه با فساد تأکید کرد.

محمدبیگی در این بیانیه آورده است: فساد به هر شکل و قالبی، اصلی‌ترین عامل تباهی و ویرانی هر جامعه‌ای می‌تواند باشد. چه انواع فساد اجتماعی و مشغول شدن به هواهای نفسانی و رواج بی‌بندوباری که تمدن اسلامی اندلس را به ورطه سقوط کشاند و چه فساد اقتصادی و مفسده‌های حکمرانی که در طول تاریخ چه بسیار تمدن‌هایی را آلوده کرد و باعث نابودی‌شان شد.

وی در بخش دیگری از این بیانیه، به عزم جدی مجلس یازدهم به مقابله با فساد و نیز سخت و هزینه‌بر بودن مقابله با مفسدان پرداخته و عنوان می‌کند: با علم به چنین دشواری‌هایی مجلس یازدهم پای در گود خلع ید مفسدان نهاده است. چه با بستن راه‌ها و پرکردن خلاءهای قانونی، چه با چند برابر کردن نظارت‌ها چه با حمایت تمام قد از سوت‌زنان و چه با خلع ید از کسانی که نشان داده‌اند امانت‌دار مردم نیستند.

محمدبیگی گریزی نیز به حساسیت مجلس یازدهم در بررسی اعتبارنامه‌ها زده و گفته است: اینجانب با قاطعیت اعلام می‌کنم موارد و مستندات پرونده آقای تاجگردون نشان می‌دهد که نمایندگان عدالتخواه و انقلابی نمی‌توانند اعتبارنامه ایشان را تأیید کنند.

این نماینده مجلس در انتهای بیانیه خود آورده است: اینجانب عزم جدی در برخورد با فساد و حمایت  از مردم غیور کشورم، کیان و آبروی اسلام دارم و به همه هموطنانم می‌گویم ان شاءالله با پیگیری دقیق و بدون مماشات مجلس شورای اسلامی از ازمون فردا سربلند بیرون خواهد آمد.

به گزارش خبرگزاری فارس، نماینده قزوین پیشتر نیز در گفت و گو با خبرگزاری فارس، از عزم و اراده جدی خود و کلیت مجلس یازدهم در برخورد با فساد خبر داده بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول