اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

اختصاص 4 میلیارد و 500 میلیون تومان به ورزش و جوانان کنگاور

رئیس اداره ورزش و جوانان کنگاور گفت: بیش از 4 میلیارد و 500 میلیارد تومان در موارد مختلف حوزه ورزش و جوانان به این شهرستان اختصاص یافته و تامین آن می‌تواند جهش خوبی را در ورزش این شهرستان ایجاد کرد.

اختصاص 4 میلیارد و 500 میلیون تومان به ورزش و جوانان کنگاور

حجت‌اله ظفرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: 4 میلیارد و 500 میلیون تومان در موارد مختلفی همچون تکمیل مجموعه شهید قلی‌وند، ساخت خانه جوان، احداث چمن مصنوعی روستای فش از منابع مختلفی همچون ارزش افزوده به شهرستان اختصاص پیدا کرده است.

وی ادامه داد: مجموعه ورزشی شهید قلی‌وند شهرستان یک فضای ورزشی به وسعت 11 هکتار و شامل دو سالن تمرین و سه زمین چمن ،اما این مشکلاتی در خصوص این مجموعه از ابتدای احداث آن در دهه 60 تا کنون وجود داشت که در سال‌های اخیر نسبت به برطرف کردن آن‌ها اقدامات خوبی صورت گرفته است؛ به عنوان مثال با حمایت فرماندار و مدیرکل ورزش و جوانان مشکل انشعاب گاز این مجموعه بعد از مدت‌ها برطرف شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان کنگاور با اشاره ظرفیت این شهرستان در هر یک از رشته‌های ورزشی، گفت: شهرستان کنگاور دارای 2 هزار و 800 ورزشکار سازمان یافته در قالب 31 هیأت فعال ورزشی است و رشته ورزشی فوتبال و رشته‌های انفرادی در این شهرستان از جایگاه خوبی برخوردار هستند.

خانه‌های ورزش روستایی کنگاور تجهیز می‌شوند

وی اضافه کرد: این شهرستان با دارا بودن سه زمین چمن، و چهار تیم در مسابقات مختلف لیگ استان و حضور یک تیم در لیگ‌های کشوری ثابت کرده استعدادهای خوبی در رشته ورزشی فوتبال دارد از طرفی همچون سایر مناطق زاگرس‌نشین همواره در رشته های ورزشی رزمی و انفرادی صاحب عنوان است.

ظفرپور در پاسخ به این سئوال که هدف‌گذاری این اداره در سال پیش‌رو بر چه مباحثی متمرکز شده است، گفت: در سال‌گذاری بر امر تمرکززادیی از شهر به سمت روستا برنامه‌ریزی کرده‌ایم و در این راستا با تجهیز خانه‌های روستایی به اقلام ورزشی و احداث زمین‌های چمن مصنوعی در مناطقی همچون فش کنگاور در این راستا گام برداشته‌ایم.

وی ادامه داد: مساله ورزش در مناطق روستایی از اهمیت بسیار بالای برخوردار است و با توسعه ورزش در این مناطق می‌توان از حجم گسترده‌ای از انحرافاتی که در مناطق روستایی برای جوانان ما وجود دارد جلوگیری کرد و آن‌ها را به امر ورزش هدایت کرد.

ظفرپور با بیان این مطلب که توسعه ورزش‌های انفرادی بخش دیگری از برنامه‌های این اداره است، گفت: سرمایه‌گذاری در رشته‌های تیمی مستلزم وجود اسپانسر و تامین مالی بسیار زیادی است که از توان شهرستان‌های همچون شهرستان ما خارج است از طرف دیگر کنگاور دارای استعدادهای بسیار خوبی در رشته‌های انفرادی همچون کشتی و رشته‌های رزمی است و ما سعی می‌کنیم توان خود را بر روی توسعه این رشته های ورزشی متمرکز کنیم.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول