اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

مردم باید نتیجه مبارزه با فساد را لمس کنند/ مبارزه با فساد با همایش و سمینار محقق نمی‌شود

نماینده مردم شرق گلستان در مجلس با اشاره به لزوم همدلی مسوولان برای مبارزه جدی با فساد، گفت: نتیجه مبارزه با فساد باید برای مردم ملموس باشد.

مردم باید نتیجه مبارزه با فساد را لمس کنند/ مبارزه با فساد با همایش و سمینار محقق نمی‌شود

رضا آریان‌پور امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب پیرامون ضرورت مبارزه جدی با فساد، اظهار کرد: آن چیزی که همچون موریانه ارزش‌های نظام و اعتماد ملت را به بدنه حاکمیت می‌خورد فساد است که بارها و بارها توسط مقام معظم رهبری بر مبارزه جدی با این پدیده در قوای مختلف تاکید شده است.

وی با بیان اینکه مبارزه فساد با برگزاری همایش و سمینار محقق نمی‌شود، افزود: رهبر معظم انقلاب نیز در پاسخ به برگزاری این مراسمات نمادین ضمن تحسین نفس اهتمام برای مبارزه با فساد این گونه برنامه‌ها را فاقد معجزه و اثربخشی دانسته‌اند.

نماینده مردم شرق استان گلستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نفس موضوع برای روسای سه قوه روشن است، خاطرنشان کرد: امروز نگاه انقلابی در کشور حکم می‌کند که اگر مبارزه با فساد از منظر مسوولان جدی است باید با همدلی و همراهی هم پیرو فرمایشات رهبر معظم انقلاب با قاطعیت با فساد در درون تمامی دستگاه‌ها و قوا برخورد کرده و هیچ مماشاتی را با هیچ فرد و گروه متخلف و فاسدی نداشته باشند.

* امید مردم برای بهبود معیشت و مبارزه با فساد به مجلس است

آریان‌پور با اشاره به اینکه مردم باید نتیجه مبارزه با فساد را به صورت کامل مشهود لمس کنند، ادامه داد: مردم با شیوه و روش مبارزه خیلی کاری ندارند و منتظر هستند تا نتیجه برخورد با فساد را در درون همه قوا و دستگاه‌های اجرایی مشاهده کنند تا بر اعتماد و امیدواری آنها به آینده روشن این سرزمین افزوده شود.

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی در این دوره یکی از امیدهای مردم برای بهبود وضعیت معیشتی و مبارزه با فساد است، تصریح کرد: ما نمایندگان براساس وظایف قانونی خود اعم از قانونگذاری و نظارت باید در راستای مبارزه با فساد تمام همت خود را معطوف این موضوع کرده و به سایر قوا نیز در این مسیر کمک کنیم.

نماینده مردم شرق استان گلستان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم وحدت و همدلی میان مسوولان و مدیران کشور برای مبارزه با فساد تاکید کرد و گفت: امیدواریم در ماه‌های پیش‌رو بتوانیم با تمام توان در راستای تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب و انتظارات مردم برای مبارزه عملی و واقعی با فساد حرکت کنیم.

انتهای پیام/83014/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول