اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

دعوت مردم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نمونه ای از امر به معروف است

استاندار آذربایجان غربی گفت: دعوت مردم به رعایت دستورالعمل های بهداشتی، نمونه ای از امر به معروف بوده و لازم است فرمانداران محدودیت های ابلاغی را بطور جدی پیگیر باشند.

دعوت مردم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نمونه ای از امر به معروف است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه محمد مهدی شهریاری در جلسه ستاد مبارزه با کرونا با اشاره به نقش فرهنگسازی در تشویق مردم به رعایت دستورالعمل های بهداشتی، ظرفیت روحانیون و ظرفیت های فرهنگی را فرصتی مهم دانست و اظهار داشت: دعوت مردم به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل های بهداشتی مصداق امر به معروف است و باید جدی گرفته شود.

وی ضمن قدردانی از تلاش مدافعان سلامت در بخش های مختلف، گفت: بررسی دانشمندان حاکی از آن است که ویروس کرونا به این زودی ها پایان ناپذیر است و تنها راهکار مقابله با آن رعایت موارد بهداشتی و پرهیز از حضور در تجمعات است.

این مسوول افزود: برای کنترل روند صعودی بیماری اجرای دقیق دستورالعمل های بهداشتی موثرترین راهکار است.

شهریاری با بیان اینکه برخی افراد از ترس ابتلا به آن را کتمان می کنند گفت: کتمان بیماری، گناهی نابخشودنی است چرا که فرد بیماری در صورتی که قرنطینه نشود تعداد زیادی از مردم را مبتلا می سازد.

استاندار آذربایجان غربی رعایت موارد بهداشتی از جمله ماسک را در ادارات و بانک ها را الزامی دانست و افزود: جامعه کارمندی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی می توانند الگوی مناسبی برای سایر اقشار باشند.

شهریاری به فرمانداران دستور داد تا محدودیت های ابلاغی را بطور جدی پیگیر باشند چرا که خبرهای دریافتی حاکی از آن است که در برخی شهرها هنوز نمازهای جماعت، عروسی ها و مراکز پرتجمع دایر است.

وی توسعه دولت الکترونیک را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: در صورتی که خدمات دستگاه های اجرایی بصورت الکترونیک به مردم ارائه شود بخش زیادی از تجمع های مردمی کم می شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول