اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

فضای کانون پرورش فکری رزن پاسخگوی مخاطبان خود نیست

فرماندار رزن کمبود اعتبار شهرستان را مانعی برای گسترش فضای کانون پرورش فکری کودکان دانست و گفت:‌ این شهرستان نیاز به فضای بیشتر و بزرگتری برای کودکان و نوجوانان خود دارد‌.

فضای کانون پرورش فکری رزن پاسخگوی مخاطبان خود نیست

 ‏ به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سیدرضا سلامتی صبح امروز در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با تشکر از مجموعه کانون و عملکرد خوب آن در این شهرستان اظهار کرد: در چند برنامه‌ای که در کانون حضور داشته‌ام فضای آن را بسیار پرشور و نشاط و تأثیرگذار دیده‌ام.

وی با اشاره به فضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رزن بیان کرد: این فضا قطعاً پاسخگوی مخاطبان کانون نیست و این شهرستان نیاز به فضای بیشتر و بزرگتری برای کودکان و نوجوانان دارد‌.

فرماندار شهرستان رزن کمبود اعتبار شهرستان را مانعی برای گسترش فضای کانون دانست و خاطرنشان کرد: پیشنهاد می‌کنم جلسه‌ای با حضور نماینده مردم در مجلس، مسئولان شهرستان و مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دفتر کار بنده برگزار شود تا برای جذب اعتبار از منابع دیگر برای این امر تصمیم‌گیری کنیم.

وی قول مساعد داد که تا پایان دوره مسئولیت خود در شهرستان نسبت به کانون پرورش فکری کودکان نگاه ویژه‌تری داشته باشد و رفع مشکلات این مرکز را دنبال کند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان نیز به فعالیت‌های کانون و اهداف آن پرداخت و اظهار کرد: در ایام شیوع کرونا و دوران قرنطینه تا امروز بالغ بر هزار اثر در حوزه‌های مختلف از جمله قصه‌گویی، معرفی کتاب، نوشتن خلاق، انیمیشن و... توسط مربیان هنرمند کانون استان تولید و از این آثار تاکنون،  ۱۰۰ اثر در سایت کشوری بارگذاری شده است.

 بهناز ضرابی‌زاده مرکز فرهنگی ـ هنری رزن را یکی از فعال‌ترین مراکز استان خواند و افزود: با توجه به اینکه کانون پرورش فکری تنها مرکز تخصصی ویژه کودکان و نوجوانان است انتظار می‌رود که مدیریت ارشد شهرستان توجه خاصی نسبت به آن داشته باشد.

وی به لزوم تجهیز و تعمیر سالن نمایش این مرکز اشاره کرد و گفت:‌ درخواست تأمین اعتبار خریداری زمین همجوار کانون را داریم.

انتهای پیام/89001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول