اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

ابراز امیدواری مدیر اجرایی رولان گاروس از حضور تنیسورهای مطرح در تورنمنت پاریس

مدیر اجرایی مسابقات تنیس آزاد فرانسه ابراز امیدواری کرد تنیسورهای مطرح جهان در این تورنمنت شرکت کنند.

ابراز امیدواری مدیر اجرایی رولان گاروس از حضور تنیسورهای مطرح در تورنمنت پاریس

به گزارش خبرگزاری فارس، مدیراجرایی تنیس آزاد فرانسه انتظار دارد بهترین تنیسورهای جهان در این تورنمنت حضور پیدا کنند. مسابقات رولان گاروس قرار است اواخر سپتامبر (اوایل مهر) برگزار شود.

این تاریخ بسیار بحث‌برانگیز بود چرا که به صورت یک جانبه و بدون مشورت با جامعه تنیس زمان آن اعلام شده و 2 هفته بعد از مسابقات آزاد آمریکا برگزار می‌شود.

گای فورگت مدیر اجرایی رولان گاروس در این باره به یورو اسپورت گفت: همان طور که شما می‌دانید، ATP و WTA خیلی سخت با ما و گرنداسلم کار می‌کنند تا بتوانند برنامه‌ای برای پایان فصل بگذارند و ورزشکاران مسابقه دهند.

وی افزود: من دوست دارم همه بازیکنان زن و مرد در این تورنمنت حضور داشته باشند چرا که می‌خواهم لبخند را روی لبان آنها ببینم. هر ساله از اینکه کنار کورت می‌نشینم و مسابقات تنیسورهای سطح بالا را می‌بینم لذت می‌برم.

مدیر اجرایی رولان گاروس درباره حضور تنیس با ویلچر خاطرنشان کرد: این رشته در حال حاضر بسیار مهم است و ما می‌خواهیم از آن حمایت کنیم. از تصور این مسابقات بسیار هیجان‌زده هستم چرا که در هفته‌ها و ماه‌های اخیر لحظات احساسی زیادی داشتیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول