اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تفرجگاه‌های بقاع متبرکه چهارمحال و بختیاری تعطیل است

مدیر کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: تفرجگاه‌های بقاع متبرکه استان تعطیل و قادر به ارائه خدمات نیست اما درب آستان مقدس امامزادگان و اماکن متبرکه به روی مردم باز است.

تفرجگاه‌های بقاع متبرکه چهارمحال و بختیاری تعطیل است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام حسن امیری امروز در جمع خبرنگاران شهرکرد گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح استان، کلیه تفرجگاه‌های بقاع متبرکه تعطیل و قابل ارائه خدمات به زائرین و مردم نیستند. 

وی ضمن ابراز گله مندی از اینکه مراکز عمومی از جمله برپایی نمایشگاه‌ها و سایر مراکز مشابه باز بوده و صرفا نگاه‌های مسئولین به سمت و سوی امامزادگان و بقاع متبرکه است، ادامه داد: اداره اوقاف استان از ابتدای شیوع این ویروس در حال خدمت‌رسانی به نیازمندان بوده و جز اولین اداراتی است که بنا به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا نسبت به بستن درب آستان مقدس امامزادگان مبادرت ورزید.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری توضیح داد: زائران با رعایت تمام مسائل بهداشتی به صحن امامزادگان وارد شده و اکنون شیوه خدمت‌رسانی به زائرین صرفا یک زیارت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است و از برپایی نماز و برنامه‌های مذهبی در این اماکن جلوگیری بعمل می‌آید.

امیری تصریح کرد: آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه به دستگاه ضدعفونی کننده هوشمند مجهز شده تا زائرین موقع ورود و خروج نسبت به ضدعفونی دست‌های خود اقدام کنند. 

وی افزود: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی تفرجگاه‌ها و اماکن تفریحی، گردشگری بقاع متبرکه تعطیل بوده و هیچ‌گونه خدمت‌رسانی به مردم و زائرین انجام نمی‌گیرد و در صورت عدم رعایت این مهم تذکر داده خواهد شد. 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری از مردم درخواست کرد با حضور در منزل، یاری‌رسان خدمت‌گزاران و مدافعان عرصه سلامت باشند و مسیر رسیدن جامعه به شرایط عادی را هموار کنند.

انتهای پیام/٦٨٠٣١

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول