اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

تولیدات فرهنگی مرتبط با حوزه ازدواج و خانواده حمایت می‌شود/ ۳۱ تیرماه؛ آخرین مهلت ارسال آثار

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی گفت: از تولیدات فرهنگی، هنری و آموزشی مرتبط با حوزه ازدواج و خانواده، توسعه اجتماعی جوانان و آسیب‌های فضای مجازی حمایت می‌شود.

تولیدات فرهنگی مرتبط با حوزه ازدواج و خانواده حمایت می‌شود/  ۳۱ تیرماه؛ آخرین مهلت ارسال آثار

مهدی قناد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی از تولیدات فرهنگی، هنری و آموزشی مرتبط با حوزه ازدواج و خانواده و حمایت می‌کند.

وی افزود: این حمایت در راستای سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و ارتقای مهارت آموزشی با انتخاب آگاهانه و زندگی زناشویی سالم است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی تصریح کرد: تولیدات در قالب فیلم (مستند، کوتاه، فیلم ۶۰ ثانیه‌ای، ۳۰ ثانیه‌ای)، برنامه تلویزیونی، پویا نمایی(انیمیشن)، کتاب و کتابچه آموزشی (دیجیتال)، اینفوگرافی، پوستر دیجیتال و کاریکاتور با موضوعات حوزه ازدواج و خانواده و توسعه اجتماعی جوانان مورد حمایت این سازمان است.

 محتوای آثار تولیدی و ارائه شده باید در حوزه مسائل روز جوانان، ازدواج و خانواده، کنترل و کاهش طلاق، فرزندآوری و افزایش جمعیت، عفاف در خانواده باشد

 

قناد یادآور شد: محتوای آثار تولیدی و ارائه شده باید در حوزه مسائل روز جوانان، ازدواج و خانواده، کنترل و کاهش طلاق، فرزندآوری و افزایش جمعیت، عفاف در خانواده، فرهنگ‌سازی مشاوره ازدواج و خانواده، سبک زندگی، سلامت و آسیب‌های فضای مجازی باشد.

وی با اشاره به پرهیز از سیاه‌نمایی و بیان دغدغه‌ها و مسائل و مشکلات در محتوای آثار تولیدی، متذکر شد: آثار تولیدی باید دارای قابلیت بارگذاری و پخش در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی، به‌کارگیری شیوه‌های خلاقانه محتوای آثار در قالب‌های جذاب، تکراری نبودن اثر و استفاده از طنز در محتوای تولیدی باشد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: جلوگیری از پرداختن صرف به موضوعات بدون توجه به بعد آموزشیِ- هدفمندی اثر در محتوای تولیدی، دارا بودن نگاه مؤثر در ارائه راهکارهای مناسب جهت رفع مسائل و دغدغه‌های جوان در حوزه‌های مختلف اجتماعی و خانوادگی مبتنی بر عدم کپی‌برداری و تولید محتوای غیر علمی و تکراری کلیه آثار مورد نظر است.

متقاضیات می‌تواند با مراجعه به سایت  نسبت به تکمیل فرم شماره یک اقدام و مستندات خود را در قالب پروپوزال طرح به دفتر معاونت جوانان پست نمایند

 

قناد با اشاره به شیوه ارسال آثار فرهنگی، هنری و آموزشی، افزود: متقاضیات می‌تواند با مراجعه به سایت اداره‌کل ورزش و جوانان نسبت به تکمیل فرم شماره یک اقدام و مستندات خود را در قالب پروپوزال طرح و پیش‌بینی هزینه تولید به دفتر معاونت جوانان پست نمایند.

وی آخرین مهلت آثار فرهنگی، هنری و آموزشی مرتبط با حوزه ازدواج و خانواده مورد حمایت اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی را ۳۱ تیرماه ۱۳۹۹ اعلام کرد.

انتهای پیام/69014/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول