اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

برخورد با مفسدان اقتصادی قاطع باشد/ حساسیت مجلس در برخورد با فساد بالا است

نماینده مردم تویسرکان در مجلس با تاکید بر لزوم برخورد شدید و قاطع با مسوولانی که خود مفسد اقتصادی هستند از حساسیت مجلس در برخورد با فساد خبر داد.

برخورد با مفسدان اقتصادی قاطع باشد/ حساسیت مجلس در برخورد با فساد بالا است

محمدمهدی مفتح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان با اشاره به حساسیت بالای مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با فساد اقتصادی اظهار کرد: تاکید رهبر معظم انقلاب طی بیانیه هشت ماده‌ای برخورد با مفسدان نشان از حائز اهمیت بودن این موضوع دارد.

وی گفت: یکبار رهبری در جمع نمایندگان مجلس در برخورد با فساد اقتصادی جمله‌ای با این مضمون که «با دستمال کثیف نمی‌شود، شیشه را تمیز کرد» بیان کردند پس اگر کسی می‌خواهد با فساد اقتصادی برخورد کند ابتدا باید خودش پاک باشد.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس با بیان اینکه مسوول در جامعه اسلامی باید پاکدست باشد به توصیه معارف دینی بر پاکدستی مسوولان و برخورد با مفسدان اقتصادی به ویژه در مناصب تصمیم‌گیری دولتی و اداری تأکید کرد.

وی با تاکید بر لزوم برخورد شدید و قاطع با مسوولانی که خود مفسد اقتصادی هستند از عملکرد رئیس قوه قضاییه در مبارزه با فساد قدردانی کرد.

مفتح در ادامه با اشاره به حساسیت بالای مجلس در برخورد با مفسدان اقتصادی تأکید کرد: این موضوع از سخنان، مصاحبه‌ها و نطق‌های میان دستور نمایندگان قابل استنباط است.

وی تاکید کرد: امیدواریم در این دوره از مجلس با حضور نمایندگان انقلابی، پرشور، فعال و حساس به مسائل اقتصادی؛ حرکت ارزشمند قوی در مبارزه با فساد اقتصادی و شکل‌گیری پایه‌های یک مدیریت سالم و شفاف از مجلس را داشته باشیم.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی از توجه نمایندگان مجلس نسبت به طرح شفافیت اقتصادی خبر داد و بیان کرد: مجلس عزمی جدی را در این خصوص در پیش گرفته تا ضمن ممانعت از بروز تخلف، با متخلفان نیز برخورد شود. 

مفتح اظهار کرد: امیدوارم مجلس در حوزه قانونگذاری و نظارت به خواسته به حق مردم در برخورد با مفسدان اقتصادی و جلوگیری از ایجاد شرایط بروز فساد ورود خوبی داشته باشد.

وی با تأکید بر لزوم هم‌افزایی برای حل مشکلات اقتصادی مردم در این شرایط سخت گفت: طبق آنچه شنیدم رئیس مجلس با گروهی، مطالعاتی در حوزه اقتصاد کشور داشتند که متاثر از آن طرح و لوایحی استخراج می شود البته تاکنون سخنی از جزئیات از آن به میان نیامده است.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به هفته افشای حقوق بشر آمریکایی گفت: قتل یک سیاهپوست آن هم به سبکی وحشیانه توسط پلیس آمریکا نشان داد این حقوق بشر دروغگویی بیش نیست.

وی ادامه داد: آمریکا از عنوان حقوق بشر مثل بسیاری از مفاهیم درست دیگر سوء استفاده می‌کند و با پنهان کردن چهره واقعی خود پشت این عبارات زیبا، شدیدترین و بدترین فجایع را علیه حقوق بشر مرتکب می‌شود.

 مفتح تاکید کرد: خداوند متعال به برکت خلوص نیت و تلاش مجاهدان انقلاب اسلامی هر روز آمریکا را رسواتر می‌کند.

وی تصریح کرد: حقوق بشر آمریکایی تنها در حد یک ادعاست و هیچ پشتوانه ای ندارد ضمن اینکه با عنایت به لطف پروردگار بزرگ دروغگویی و جنایتکاری آمریکا روز به روز بیشتر بر همه روشن می‌شود.

 انتهای پیام/89010/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول