اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

انگیزه کنترل بازار در دولت وجود ندارد/پیگیر کنترل واردات بی‌رویه برنج هستیم

نماینده مردم بابل در مجلس گفت: اهرم‌ها برای کنترل بازار وجود دارد ولی انگیزه در دولت نیست.

انگیزه کنترل بازار در دولت وجود ندارد/پیگیر کنترل واردات بی‌رویه برنج هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس در شهرستان بابل، علی کریمی در نشست خبری مشترک دو نماینده با اصحاب رسانه با تبریک دهه کرامت اظهار کرد: خط قرمز ما دو نماینده عدم اختلاف‌افکنی و ایجاد دودستگی است که آفت شهر و خیانت به مردم است، انتطار داریم اصحاب رسانه نیز این خط را دنبال کنند.

وی با اشاره به اینکه نگاه بخشی‌نگری در بابل برچیده شده است، افزود: رویکرد ما عدالت محورانه است، نخستین اقدام ضربتی ما در شهرستان بابل حل مشکل آب شرب است که برای بخش گتاب مناقصه انجام و به‌زودی پیمانکار شروع به‌کار می‌کند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اینکه در مباحث کلان مجلس اولویت نخست توجه به مسائل اقتصادی است، تصریح کرد: با تشکیل کمیسیون‌ها که هفته قبل انجام شد، برنامه‌های ضربتی اجرایی خواهد شد تا از فشارهای وارده ناشی از تحریم و بیماری کرونا به جامعه کاسته شود.

کریمی با بیان اینکه اهرم‌ها برای کنترل بازار وجود دارد ولی انگیزه در دولت نیست، خاطرنشان کرد: در خصوص حل مشکلات صنفی خبرنگاران هم سعی داریم تا در کمیسیون های مرتبط اقداماتی صورت گیرد و امیدواریم حداقل برخی از مشکلات این صنف در مجلس یازدهم ساماندهی شود.

وی یادآور شد: کنار گذر جنوبی و سایر جاده‌های شهرستان بابل در تمام محورها دچار کمبودها و مشکلاتی هستند که شاهد تصادفات و خسارت و فوتی‌هایی هستیم که تاثرانگیز است و باید اعتبارات لازم توسط وزارت راه و شهرسازی اختصاص داده شود.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پیگیر کنترل واردات بی‌رویه برنج هستیم،ادامه داد: در سال جهش تولید باید صنایع تبدیلی در حوزه تولیدات کشاورزی رونق گیرد.

کریمی با بیان اینکه بنیه بهداشتی و تجهیزات پزشکی بابل، ضعیف است و باید راهکاری برای این امر از سوی نمایندگان و خیرین حوزه بهداشت بابل انجام شود، یادآور شد: برای خرید و نصب دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان شهید یحیی‌نژاد که به شدت مورد نیاز بود نیز با صرف ۵ میلیارد تومان اقدام شد.

وی گفت: در بحث مترو و کارهای زیربنایی مازندران از قبیل آب، حمل و نقل و جاده‌های اصلی مازندران، همدلی زیادی بین نمایندگان مازندران وجود دارد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۰/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول